پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶
۲۰
۰
نسخه چاپی

واکنش ها به سانسور پایتخت 6 در بازپخش

واکنش ها به سانسور پایتخت 6 در بازپخش
پخش سریال پایتخت از ابتدای شب سال نو آغاز شده است و توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند اما همچون فصل های گذشته؛ فصل ششم نیز گرفتار ممیزی شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ از جمعه شب پخش سریال "پایتخت 6" ساخته سیروس مقدم آغاز شده است تا در روزهای آغازین سال نو که با قرنطینه خانگی بخاطر شیوع ویروس کرونا همراه شده است اوقات خوشی را برای مخاطبانش خلق کند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در 15 قسمت تصویربرداری شده است که هر شب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

همین چند قسمتی که از پخش سریال آغاز شده است نشان داده که عوامل این فیلم توانسته اند با وجود تکراری بودن چهره شخصیت های اصلی فیلم اما توانسته اند با بازی متفاوت و جذابی نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کنند.

اذعان جهرمی به موفقیت سریال پایتخت

به طوری که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب توییتری خود ضمن اشاره به سریال پرمخاطب پایتخت، عنوان کرد که این سریال در جذب مخاطب نسبت به سایر برنامه‌های سیما موفق‌تر بوده و در هنگام پخش سریال پایتخت، ترافیک شبکه به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وزیر ارتباطات نوشت:

"‏سریال پایتخت در جذب مخاطب نسبت به سایر برنامه‌های سیما موفق بوده است.
در تهران و خراسان‌ها و فارس بیشتر، در آذربایجان‌ها و خوزستان کمتر، اصفهان هم به نسبت خراسان و تهران کمتردر هنگام پخش سریال، ترافیک شبکه کاهش می‌یابد. عکس العمل مردم به تبلیغات هم جالب است، بسیاری نمی‌بینند".

titrebartar.com

ممیزی سکانس هایی از پایتخت

اما موضوعی که باعث واکنش مخاطبان و بازیگران پایتخت شده است ممیزی سکانس هایی از سریال است.

پایتخت ۶ در همین چهار قسمتی که پخش شده، کلی واکنش‌ برانگیز بوده، از کنایه به روحانی، خاتمی و‌ احمدی‌نژاد تا استفاده از دیالوگ‌های احمد ذوقی!

حالا در تازه‌ترین مورد، حاشیه را خودِ صداوسیما ساخته و‌ در قسمتی سکانس بوسه‌ی «بهروز» بر گونه «هما» در بازپخش این سریال از شبکه تماشا سانسور شده!

گلایه بازیگر «پایتخت» از سانسور

سیدامیر سیدزاده از ممیزی فصل ششم سریال «پایتخت» نوشت.

titrebartar.com

سریال «پایتخت» در فصل ششم با تغییر رویکرد و اضافه کردن یک کاراکتر در نقش نماینده مجلس سعی کرده شوخی‌های سیاسی داشته باشد و البته کنایه‌هایی به اهل سیاست زده است. این کنایه‌ها که از همان قسمت اول شروع شد آنطور که سید امیر سیدزاده بازیگر نقش مالکی نوشته از قسمت دوم دچار سانسور گسترده شد.

سیدزاده همچنین شب گذشته باز هم با انتشار یک استوری در پیج شخصی‌اش از سانسور گلایه کرد و نوشت: امان از سانسور.

titrebartar.com

خلاصه داستان پایتخت

در خلاصه داستان آمده است که بهبود فریبا پس از سال ها به ایران باز می گردد اما ماجراهایی برایش پیش می آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می کند. فصل ششم سریال پایتخت به تهیه کنندگی الهام غفوری در روستای زیولا شیرگاه مازندران تصویربرداری شده است و بازیگران بسیاری در آن ایفای نقش کرده اند.

بیشتربخوانید: سلمان خطی داستان پایتخت 6 را لو داد!

همچنین باید بدانید که بهنام بانی خواننده محبوب ایرانی در سکانس هایی از سریال حضور دارد و باعث جذابیت بیشتر داستان سریال تلویزیونی پایتخت شش شده است. با بازگشت شخصیت بهبود به سریال، موقعیت های طنز بیشتری را در سریال شاهد خواهیم بود و بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت های سریال برای مخاطبان است.

شما در این مجموعه طنز تلویزیونی شاهد سکانس های کمدی بسیاری خواهید بود و در شرح قصه سریال تلویزیونی پایتخت ۶ آمده است که ارسطو دوباره راننده کامیون می شود و رحمت خروس باز ازدواج می کند.



+ 20
مخالفم - 23
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری