پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۲۲
۱۲
۰
نسخه چاپی

درآمدزایی جدید خانم بازیگر در اینستاگرام!

درآمدزایی جدید خانم بازیگر در اینستاگرام!
فعالیت های بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام بیش از گذشته شده است و گویا از این مسیر درآمدزایی خوبی نصیب وی می شود.

به گزارش تیتربرتر؛ بهنوش بختیاری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون مدتی است همانند دیگر سلبریتی ها در زمینه تبلیغات حضور فعالی پیدا کرده و در این صفحه شخصی اینستاگرامش به کمک آن آمده است و زمینه درآمدزایی برای وی را فراهم کرده است.

بسیاری از سلبریتی ها در زمینه معرفی آرایشگاه ها، طراحان لباس، میکاپ چهره و تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی ورود پیدا کرده اند و در این زمینه درآمدهای خوبی نصیبشان می شود.

بر این اساس صفحه شخصی بعضی سلبریتی‌ها تبدیل به کشکول‌هایی شده است که در آن‌ها هر چیزی می‌توان یافت؛ از تبلیغ داروی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گرفته تا تبلیغ سالن آرایش و زیبایی، لوازم خانگی و حتی جوانانی که علاقه دارند «خواننده» نام بگیرند!

ماجرای کسب درآمد جدید خانم بازیگر در اینستاگرام

یکی از این بازیگران، بهنوش بختیاری است که به تازگی پایش به حوزه موسیقی هم باز شده و در صفحه‌اش، تک آهنگ‌ها و قطعات خواننده‌های جوان و گمنام را تبلیغ می‌کند. پیشتر یکی از فعالان موسیقی ادعا کرده بود تعرفه این بازیگر برای تبلیغات قطعه‌های خواننده‌های جوان در اینستاگرام از ۸ تا ۴۰ میلیون تومان، بسته به حضور خودش، متغیر است.

فعالیت تبلیغی بختیاری در موسیقی

تازه‌ترین فعالیت تبلیغی بهنوش بختیاری در موسیقی، تبلیغ خواننده‌ای جوان به نام محمدرضا شعبان‌زاده و تک آهنگ او به نام «دل و دلبر» است. بختیاری در این ویدئو در توصیف آهنگ می‌گوید: «این تک آهنگ خیلی ماشینیه؛ خیلی ژیگوله؛ خیلی فانتزیه. من که خودم خیلی لذت بردم. شما هم گوش بدین، فکر کنم شما هم خوشتون بیاد» و بعد صدای خواننده را می‌شنویم که می‌خواند: «عجبم در عجبم از رخ زیبای تو/ جون ناقابلو می‌دم واسه چشمای تو»!

در ادامه تصویر و صدای خواننده را در حال خواندنِ «دل و دلبر» با ریتم موسیقی شش و هشت می‌بینیم و می‌شنویم و خانم بازیگر را هم فنجان چای به دست و هدفون به گوش در حال لذت بردن از این آهنگ رؤیت می‌کنیم!

به تعدادی از واکنش‌های کاربران به این ویدئو توجه کنید: «متن این ترانه چقدر عمیق و پرمغز بود»، «خانم بختیاری چرا می‌خوای خودتو سوژه کنی؟ به خدا سنگین بودن برای یه خانم هنرمند خیلی خوبه»، «بعضی از هنرمندان عشق پولن» و... .

سلبریتی ها: پول بده، تبلیغ می‌کنم

بهنوش بختیاری حدود دو ماه پیش هم با حضور در یک ویدئو، تک آهنگِ خواننده‌ای جوان به نام رضا صبور را تبلیغ کرده بود؛ البته با سبکی متفاوت و با نشستن به همراه خواننده در اتومبیل و گوش سپردن به آهنگی که این‌طور شروع می‌شود: «دیوونه‌تر از اینام/ که با پای خودم بیام/ بگم چقدر تو رو می‌خوام/ تو باید بگیری خودت/ که چه حسی دارم بهت»!

به نظر می‌رسد این روزها در صفحه‌های مجازی فقط یک قاعده حکم فرماست و آن این که «پول بده، تبلیغ می‌کنم»؛ حالا هر تبلیغی و از هر نوعی می‌خواهد، باشد. گویا بازیگران هم برخلاف وظیفه و مسئولیت اجتماعی‌شان از این قاعده مستثنا نیستند.

نگاهی به فعالیت های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری  بازیگر و منشی صحنه در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران بدنیا آمده است. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است و حاصل این ازدواج دختری به نام یگانه است.

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

ورود به دنیای بازیگری

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت. خانم بازیگر در حین فعالیت به عنوان منشی صحنه دوره ای یکساله را زمینه تئاتر زیرنظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بختیاری که سودای بازیگر شدن را در همان دوران که به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد را در سر داشت اولین بار در سال 75 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.



+ 12
مخالفم - 10
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری