پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۱۰
۱۵
۰
نسخه چاپی

ماجرای خودکشی مجری تلویزیون در خانه!

ماجرای خودکشی مجری تلویزیون در خانه!
خانواده کارولین فلک مجری سابق برنامه Love Island در مصاحبه با شبکه‌های خبری تأیید کردند که جسد بی جان وی در آپارتمان او در لندن پیدا شده است و شنیده‌ها حکایت از خودکشی او دارد.

به گزارش تیتربرتر؛ خانواده او در بیانیه ای گفتند: ما تأیید می کنیم که کارولین امروز ، پانزدهم فوریه ، درگذشت. ما می خواهیم مطبوعات در این زمان دشوار به حریم خصوصی خانواده احترام بگذارند و از آنها می خواهیم که هیچ تلاشی برای تماس با ما و یا عکاسی از ما نکنند.

کارولین فلک کیست؟

کارولین فلک کیست؟
کارولین فلک کیست؟

 

کارولین فلک با نام کامل ” کارولین لوئیز فلک ” ، مجری مشهور تلویزیون و رادیو متولد ۹ ماه نوامبر سال ۱۹۷۹ میلادی در شهر لندن کشور انگلستان می باشد. کارولین فعالیت خود را در عرصه ی هنر، با تجربه در عرصه ی بازیگری آغاز کرد! او در ابتدا در پروژه های سینمایی ” Bo’ Selecta ” در سال ۲۰۰۲ میلادی ، ” Get Me Out of Here! NOW ” در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ میلادی و همچنین ” The Xtra Factor ” در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ میلادی به ایفای نقش پرداخت.

رابطه کارولین فلک با شاهزاده هری

کارولین فلک نیز یک مجری تلویزیونی بود که با شاهزاده هری رابطه داشت. به نظر می رسد که شاهزاده هری علاقه خاصی به زنان مجری شبکه های تلویزیونی داشت. به رحال کارولین و هری بعد از جدایی شاهزاده از چلسی دیوی با هم بودند. کارولین به توجه رسانه ای عادت داشت و همراهی با شخصیت های مشهور او را هراسان و دستپاچه نمی کرد و قبلاً نیز مدتی با هری استایلز از گروه موسیقی وان دایرکشن نامزد بود. اما رفته رفته مشخص شد که کارولین فلک تحمل توجه فزاینده رسانه ها و پاپاراتزی ها و فشاری که در نتیجه نامزدی با شاهزاده بریتانیا به وی وارد می شد را ندارد. از این رو ترجیح داد که رابطه اش با شاهزاده جوان را به اتمام برساند.

کارولین فلَک (مجری تلویزیون و مدل انگلیسی، ۲۰۰۹): ناتالی پینکام دوست مشترک هری و کارولین این دو را به یک‌دیگر معرفی کرد و به این شکل، رابطه چندماهه آن‌ها آغاز شد. با این وجود، چنان‌که خود کارولین توضیح می‌دهد، به محض علنی شدن این رابطه، این دو مجبور به قطع ارتباط با یک‌دیگر شدند، چون «من دیگر «کارولین فلک، مجری تلویزیون» نبودم، بلکه «کارولین فلک، دوست‌دختر کج و کوله پرنس هری» بودم.

بیشتربخوانید: خواننده پاپ در خانه‌اش خودکشی کرد!

ماجرای حمله کارولین فلک به دوست پسر خود

ماجرای حمله کارولین فلک به دوست پسر خود
ماجرای حمله کارولین فلک به دوست پسر خود

 

در ۱۳ دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی، کارولین به دنبال حمله به دوست پسر خود یعنی لوییس برتون ، متهم شد! همین اتفاق سبب شد تا وی از مجری گری فصل ششم برنامه ” Love Island ” کنار گذاشته شود! به دنبال این حادثه، وی به قید وثیقه از زندان آزاد شده بود و تاریخ برگزاری دادگاه وی ۴ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی تعیین شده بود!

بیشتر بخوانید:

ماجرای خودکشی کارولین فلک

کارولین مجری زن ۴۰ ساله ۱۵ فوریه خودکشی کرده است. جسد او بی جان در آپارتمان اش در لندن پیدا شد و خانواده کارولین نیز موضوع خودکشی او را تایید کردند. خانواده او در بیانیه ای اعلام کردند که از مطبوعات میخواهیم در این زمان دشوار به حریم خصوصی خانواده احترام بگذارند. در قسمت زیر جزئیات خودکشی کارولین فلک مجری مشهور انگلیسی را قرار داده ایم. 



+ 15
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری