پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۵۴
۱۴
۰
نسخه چاپی
کارگردانی توفیقی برای آقازاده

رد پای آقازاده خواب زده در نمایش خانگی

کارگردانی توفیقی برای آقازاده
سریال های نمایش خانگی به صف شدند و این سریال ها با کاستی هایی همراه می باشد که رد پای آقا زاده در ادامه این سریال ها دیده می شود.

دو سریال به زودی مجوز حضور پخش در شبکه نمایش خانگی را می گیرند.

آقازاده را به جرأت می‌توان مهم‌ترین سریال زمستان ۹۸ دانست. بهرنگ توفیقی این سریال را با فیلمنامه‌ای از حامد عنقا و با بازیگران سرشناسی همچو امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی از نیمه‌های پاییز ۹۸ جلوی دوربین برده و اکنون در بخش‌های پایانی خود به سر می‌برد.

حامد عنقا که تجربه نویسندگی اولین سریال نمایش خانگی (قلب یخی) را در کارنامه خود دارد در توضیحاتی درباره این سریال گفته است که: ما آقازاده را تنها برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم که در سبد تفریحات و اوقات فراغت آن‌ها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می‌سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه‌های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم!!

خواب زده نیز یکی دیگر از سریال‌های زمستانی نمایش خانگی است، کاری از سازندگان پایتخت ولی این بار در ژانر ماورایی و ترسناک. سیروس مقدم همانند سایر کارهایش با کمک الهام غفوری و همچنین با قصه‌ای به قلم سعید نعمت الله خواب زده را در دو فصل ساخته است.

پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیر علی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی، بازیگران این سریال را تکیل داده اند!

به گفته سازندگان، «خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. این سریال که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می‌کشد.

مطالب مرتبط : دست های پشت پرده برای آقازاده

ماجرای سریال آقازاده از چه قرار است

سریال آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است و اثر قبلی او برای شبکه نمایش خانگی سریال قلب یخی بود. این سریال قرار است بازیگر معروف و سوپراستار بزرگ ترک کیوانچ تاتلیتوغ را هم به عنوان بازیگر داشته باشد.

بازی کیوانچ تاتلیتوغ در سریال آقازاده

کیوانچ در ایران به دلیل بازی در سریال عشق ممنوع، کوزی گونی، ایزل، سعید و شورا و چند سریال دیگر شناخته شده است و نزد ایرانیان بسیار محبوب است.

حامد عنقا برای قرارداد با این بازیگر راهی ترکیه شده است و مذاکرات با کیوانچ انجام شده است. برخی هم گفته اند که سامیه لک به نمایندگی از سریال آقازاده در ترکیه با مدیر برنامه کیوانچ تاتلیتوغ مذاکراتی را انجام داده است.

حضور مهدی سلطانی و امین تارخ

از بازیگران مطرح دیگری که در این سریال حضور دارند می توان به مهدی سلطانی و امین تارخ اشاره کرد. هنوز معلوم نیست کدام بایگر زن برای بازی در نقش اصلی این سریال در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطانی و امین تارخ در نقش پدرهای داستان این سریال قرار می گیرند و در قصه سریال آقازاده روبروی هم قرار می گیرند.

مطالب مرتبط : دلیل محبوبیت سریال های نمایش خانگی چیست

داستان سریال آقا زاده

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است.
اینطور که از نام سریال و این توضیح رجبی‌فروتن برمی‌آید احتمالا با یک سریال با موضوعی اجتماعی و کنایه‌های روز ، یا شاید با یک عاشقانه متفاوت روبه‌رو خواهیم شد.

تهیه کننده این سریال قصد دارد این بار نیز همانند سریال «پدر» از یک چهره ناشناس برای ایفای نقش اول زن خود استفاده می کند.

ریحانه پارسا بازیگری که با سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا معرفی شد، اکنون در پروژه های مختلف تئاتر، سینما و شبکه نمایش خانگی مشغول به فعالیت است.

 



+ 14
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری