پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۵۳
۱۱
۰
نسخه چاپی

تیپ عجیب خواننده معروف در ریاض!

تیپ عجیب خواننده معروف در ریاض!
نانسی عجرم با لباسی گرانقیمت از مخمل براق قرمز در کنسرت ریاض عربستان روی صحنه رفت.

تیپ و استایل نانسی عجرم در ریاض مثل همیشه نبود، او در سفر به ریاض لباسی پوشیده و منحصر به فرد به تن داشت. لباس او در شب کنسرتش از دیدگاه کاربران فضای مجازی بسیار زیبا و مناسب به نظر می‌رسید.

نانسی در ریاض مثل همیشه با لباس کوتاه یا باز در مراسم موسیقی حاضر نشد. لباس گرانقیمت او از مخمل برّاق قرمز و با آستین بلند و از زیر زانو بود.

معرفی نانسی عجرم

نانسی نبیل عجرم (زادهٔ ۱۶ مه ۱۹۸۳ در اشرفیه) خواننده مشهور موسیقی پاپ لبنان و سفیر حسن نیت یونیسف است که از ۸ سالگی وارد جهان خوانندگی شد و با حمایت‌های پدرش اولین آلبوم استودیویی خود را در ۱۵ سالگی منتشر کرد. او یکی از موفق‌ترین خوانندگان جهان عرب است.

یکی از دلایل موفقیت نانسی همکاری بدون حاشیه با مدیر عامل شناخته شده و موفق خود به نام جیجی لامارا است. نخستین آلبوم وی در سال ۱۹۹۸ به نام به تو نیاز دارم منتشر شد و پس از آن آلبوم چشمانت را بر من ببند را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد. آلبوم یا سلام در سال ۲۰۰۳ و آلبوم آه… و نیم را در سال ۲۰۰۴ و نیز آلبوم نوازش کن و لوس شو را در سال ۲۰۰۶ روانه بازار موسیقی کرد، سپس در سال ۲۰۰۷ اولین آلبوم کودکان خود را به نام خط‌خطی‌های ناخوانا منتشر کرد. در سال ۲۰۰۸ آلبوم درباره چه می‌اندیشی؟ و در سال ۲۰۱۰ هفتمین آلبوم خود به نام نانسی ۷ منتشر کرد.

در سال ۲۰۰۸ نانسی جایزه موسیقی ملل را به خود اختصاص داد و عنوان جوان‌ترین خواننده عرب (WMA) کسب کرد. نانسی اولین و تنها اسپانسر و سخنگوی زن کوکا کولا در خاورمیانه است. توسط بسیاری از صاحب نظران نانسی به عنوان نماد موسیقی عربی شناخته و همچنین در هفته‌نامه نیوزویک و برنامه اپرا وینفری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و با نفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه انتخاب شده‌است. صفحه رسمی فیسبوک نانسی عجرم با بیش از ۲۱ میلیون لایک بزرگترین صفحه در بین خوانندگان عرب می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نانسی عجرم دو بار در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ از سوی مجله عربی زهرة الخلیج که در امارات متحده عربی چاپ می‌شود به عنوان بهترین خواننده عرب سال برگزیده شد و در سال ۲۰۰۵ مجله نیوزویک او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های جهان عرب انتخاب کرد.

علاوه بر آستین بلند، یقه او نیز کاملاً بسته بود، موهایش را نیز به حالت معمولی و به یک طرف شانه زده و مثل همیشه اکسسوار‌های پر زرق و برق به خود نیاویخته بود.

​تصاویری از پوشش خاص این هنرمند در کنسرت ریاض می‌بینید. 

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت نانسی عجرم در عربستان

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت نانسی عجرم در عربستان

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت نانسی عجرم در عربستان

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت نانسی عجرم در عربستان

اخبار,اخبار فرهنگی,کنسرت نانسی عجرم در عربستان

در سال ۱۹۸۳ میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و خانم ریموندا عون صاحب نخستین فرزند خود شدند و نام او را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی او را به خوانندگی تشویق می کرد. نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند و در هر دو برنده ی جایزه ی نفر اول شود. او پس از آن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان به عنوان عضو پذیرفته شد.

نانسی عجرم خواننده عرب

نانسی عجرم خواننده عرب

آلبوم های اول او با نام های (محتجا لک: به تو محتاجم) و (شیل عیونک عنی: چشمانت را از من برگردان) موفقیت زیادی به دست نیاورد, بنابراین او یک مدیر برنامه به نام جیجی لامارا برای ساماندهی فعالیت هایش استخدام کرد و در سال ۲۰۰۳ با پشتکار بیشتری وارد میدان شد و آلبوم (یا سلام) و تک آهنگ (أخاصمک آه) را منتشر کرد که توجه همگان را به او جلب نمود و به تیتر یک رسانه های فرهنگی لبنان تبدیل شد. همه یک صدا از ظهور ستاره ای می گفتند که نه تنها صدای زیبایی دارد بلکه از چهره ی جذاب و منحصر به فردی هم برخوردار است که می تواند محبوبیت او را دو چندان کند.

نانسی در جستجوی معصومیّت کودکانه

البته نانسی تمایلی نداشت تا در شکل و شمایل یک زن زیبا و جذاب دلفریبی کند. او می خواست تا تصویر دخترکی ساده, معصوم و ظریف را از خود به نمایش بگذارد. او این رویکرد را در آلبوم های بعدی خود از جمله (آه و نص), (یا طبطب) و آلبوم اختصاصی برای کودکان (شخبط شخابیط) و (بتفکر ایه) حفظ کرد و رکوردهای شگفت انگیزی را در فروش آلبوم از خود به جای گذاشت. نانسی در سال ۲۰۰۸ میلادی جایزه ی موسیقی مللWold Music Award  را به دست آورد.

نانسی عجرم در خردسالی

نانسی عجرم در خردسالی

در سال ۲۰۰۵ وارد دنیای تبلیغات شد و با یک شرکت معروف تولید نوشابه و همچنین کمپانی جواهرات قرارداد بست. در سال ۲۰۰۳, ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ برنده ی جایزه ی (مورکس دور) شد و در سال ۲۰۰۷ جایزه ی موسیقی (موبینیل) را برد. در سال ۲۰۱۰ نانسی عجرم آهنگ جام جهانی (شجع علمک) را به زبان عربی خواند.

کودکی نانسی عجرم

ازدواج نانسی عجرم

نانسی عجرم در سال ۲۰۰۸ میلادی پس از یک ماجرای عاشقانه با دندانپزشک خود به نام فادی الهاشم ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۹ به عنوان سفیر حسن نیت سازمان یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.

عنوان های بین‌المللی نانسی

در سال ۲۰۰۵، نام نانسی عجرم به عنوان یکی از تاثیرگزارترین منتشر شد.
در سال ۲۰۰۸ با انتشار آلبوم "بتفکر فی ایه"موفق به دریافت جایزه موسیقی جهانی "WMA" برای پرفروش‌ ترین آلبوم سال خاورمیانه شد. 
در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان یونیسف به عنوان نخستین سفیر زن خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.
در سال ۲۰۱۰ جایزه سفیر جهانی یا "WTA" را به عنوان بهترین خواننده زن سال جهان به دست آورد.
در سال ۲۰۱۲ جایزه " OTV" را به عنوان بهترین هنرمند زن سال دریافت کرد.



+ 11
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری