پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶
۹
۰
نسخه چاپی

صحبت های عجیب مهناز افشار قبل از خروج از ایران+فیلم

صحبت های عجیب مهناز افشار قبل از خروج از ایران+فیلم
مهناز افشار در فرودگاه قبل از مهاجرت یک ویدئو بیرون زده بود که ما در تیتربرتر به این موضوع پرداخته ایم.

مهناز افشار که در ماههای اخیر هر بار با حاشیه‌های مختلفی در راس خبرها قرار گرفته و البته بارها بر کوتاه بودن سفرش و تصمیمش برای برگشت به ایران خبر داده بود، حالا به نظر می‌رسد دیگر تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران ندارد.

آخرین وضعیت مهناز افشار از زبان وکیلش

عبدالصمد خرمشاهی، اظهار کرد: در دو هفته گذشته  از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه جهت ادای توضیحات وضعیت موکل احضار شدم.

وی افزود: من وکیل خانم افشار ضمن حضور در شعبه  بازپرسی عنوان کردم که موکلم برای پاره‌ای از تعهدات کاری و معذورات قادر به بازگشت به ایران و حضور در جلسه بازپرسی نیست؛ لذا در همین جلسه بازپرس عنوان کرد که پرونده خانم افشار در وقت احتیاطی یک ماهه تحت نظر خواهد بود و چنانچه ایشان به بازپرسی مراجعه نکند، ناگزیر به صدور قرار مناسب برای او است.

فیلم سینمایی «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی و با نقش آفرینی مهناز افشار، بهرام رادان، مهران احمدی، نسیم ادبی، نازنین صلح جو، احسان محمدی دریا مشرقی ساخته شده است و از روز چهارشنبه 27 آذر در سینماهای سراسرکشور اکران می شود . پخش این فیلم با شرکت سینمایی نمایش گستران است.

بیشتر بخوانید: بازیگر معروف داور مسابقات استعدادیابی شبکه ماهواره‌ای شد+عکس

حالا اما این هنرمند کشورمان به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داده است.

 مهناز افشار، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که در سالهای اخیر هر بار با حاشیه‌های مختلفی در راس خبرها قرار گرفته و در حال حاضر خارج از ایران به سر می‌برد، به نظر می‌رسد دیگر تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران ندارد.

در ویدئوی منتشر شده از یک مسابقه استعدادیابی مربوط به یکی از شبکه‌های فارسی زبان‌ خارج از ایران (شوی استعدادیابی پرشین گات تلنت شبکه MBC Persia در استکهلم) مهناز افشار به عنوان چهارمین داور در کنار آرش و ابی حضور دارد.

قرارداد سنگین مهناز افشار با برنامه استعدادیابی

مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران برای شرکت در برنامه استعدادیابی که از شبکه ماهواره پخش خواهد شد، دستمزد بالایی دریافت می کند.

 مسابقه استعدادیابی که دو خواننده مقیم خارج ایران در کنار مهناز افشار جزو داورانش هستند قرار است بزودی پخش شود، اما شنیده ها از قرارداد مالی بسیار سنگین با مهناز افشار برای حضور به عنوان داور این مسابقه حکایت دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که قرارداد مالی بسیار سنگین با مهناز افشار برای حضور به عنوان داور مسابقه استعدادیابی شبکه mbc persia بسته شده است.

بازیگر “آشفته‌گی” یک میلیون یورو برای حضور به عنوان داور این مسابقه دریافت کرده است که معادل دستمزد بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی است. با این وجود حضور مهناز افشار با حجاب اسلامی باعث شده بسیاری همچنان به بازگشت او به ایران امیدوار باشند.

مهناز افشار دوباره ازدواج کرد؟

مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد .در حال حاضر که وی در خارج از کشور به سر می برد شایعه ازدواج مجدد وی مطرح شده است که این خبر صحت ندارد.

مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد .در حال حاضر که وی در خارج از کشور به سر می برد شایعه ازدواج مجدد مهناز افشار مطرح شده است که این خبر صحت ندارد و مربوط به ازدواج دوم وی با رامین است که حدود یک سال قبل از همدیگر جدا شدند.

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت.

بیشتر بخوانید: مهناز افشار برای داوری در شبکه ماهواره‌ای چقدر گرفت؟

وی افزود: پاره‌ای از اتهامات موکل در شعبه مذکور عبارت است از تبلیغ علیه نظام و جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب.

ویدیویی از اخرین لحظات حضور مهناز افشار در ایران قبل از مهاجرت را در زیر مشاهده می کنید : 




+ 9
مخالفم - 15
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری