پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۲
۹
۰
نسخه چاپی
خانم های شیک پوش و استایل خیابانی پسند

لاکچری ترین استایل های خیابانی 98

خانم های شیک پوش و استایل خیابانی پسند
خانم های ایرانی همیشه علاقه مند به دنیای مد و فشن هستند.

لباس های لاکچری خیابانی زمستان 98 ارائه شده منحصر فرد به خانم های سخت پسند می باشند.

در عین سخت پسند بودن خانم های ایرانی عاشق مد و فشن شاید جزو دلپذیرترین استایل های خیابانی را می شود مشاهده نمود.

کت اورسایز:

فصل زمستان، فصل سوز و سرماست و چه چیزی بهتر از یک کت ساده و کلاسیک که تو را در برابر سرما محافظت کند؟ البته که بهترین انتخاب، کت اورسایز است که هم ترندی به نظر برسد و هم بتوانی با خیال راحت، زیر آن لایه لایه لباس بپوشی و خودت را خوب گرم کنی. لایه لایه لباس پوشیدن هم مدتی است که ترند شده است پس با خیال راحت از این آیتم استفاده کن. کت اورسایز، انتخاب این فصل خانم های فرانسوی است.

کیف دستی بدون آرم و لوگو:

این مدل کیف دستی که مدت هاست در استایل خیابانی خانم های فرانسوی دیده می شود، هیچ وقت از مد نمی افتد و می توانی با خیال راحت، سال های سال از آن استفاده کنی. بهترین کار این است که به سراغ مدل های بدون آرم و لوگو بروی و بتوانی این کیف ساده و شیک را در استایل های مختلف به کار بگیری و آن را به راحتی ست کنی. به سراغ رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری برو و آیتم های دیگر استایلت را جلوه گر تر انتخاب کن. 

مطالب مرتبط : استایل های لاکچری خیابانی پاییز 98

کفش پنجه مربعی:

کفش پنجه مربعی که مدتی است ترند شده است، انتخاب خوبی برای روزهایی است که قصد داری به مهمانی بروی یا در مراسم خاص شرکت کنی. این مدل کفش هم بسیار کلاسیک است و از دنیای مد خارج نمی شود. البته که این مدل کفش پنجه مربعی، انواع مختلفی دارد و می توانی از مدل های پشت باز، ساق دار، بدون پاشنه یا پاشنه مکعبی با خیال راحت در استایل خیابانی استفاده کنی. 

کت شلوار یک دست:

کت شلوار یک دست و تک رنگ یا تک طرح، مدتی است که ترند شده است و بسیار جذاب به نظر می رسد. این آیتم مورد پسند خانم های ترندی است و ترکیب آن با یک بلوز یقه دار و کفش چرم بسیار جذاب به نظر می رسد. بهترین انتخاب برای رنگ و طرح این آیتم، طرح چهارخانه است که آن را ترندی تر می کند، چرا که طرح چهارخانه ترند سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ است. رنگ های گرم اما خنثی مثل خردلی، بژ، قهوه ای و … هم این زمستان ترند شده اند و می توانند در این سرمای هوا، جذاب و دوست داشتنی به نظر برسند. 

مطالب مرتبط : بهترین استایل خیابانی دخترونه برای پاییز 98

شلوار مردانه:

دوست داری مثل خانم های فرانسوی، جذاب و دلنشین به نظر برسی و همیشه با آیتم های کلاسیک روی مد حرکت کنی؟ امسال زمستان از شلوار مردانه گشاد و بلند دوری نکن و سعی کن در استایل خیابانی از این آیتم به خوبی استفاده کنی. یادت باشد که هرچه پاچه های شلوار تو تر و تمیز تر و اتو کشیده تر باشند، کلاسیک تر خواهی بود. 

تیپ خیابانی ایرانی همیشه طرفداران زیادی داشته است،چراکه ما بیشتر اوقات را بیرون از خانه و در خیابان ها مشغول انجام کارهای روزانه هستیم و چه بهتر که یک تیپ خیابانی شیک و لاکچری بزنیم و از جذاب بودن لذت ببریم.

ماجرای استایل خیابانی چیست

اگر کمی با دنیای مد و فشن آشنایی داشته باشید حتما مفهومی به نام Street Style یعنی استایل خیابانی و فشن خیابانی به گوشتان خورده است. واقعیت این است که این روزها با توسعه شبکه‌های اجتماعی و عمومی‌تر شدن فشن، استایل خیابانی نیز به یک مفهوم قابل لمس تبدیل شده است و از این نظر توانسته است تاثیر چشمگیری روی دنیای مد و ترندها داشته باشد. اما استایل خیابانی دقیقا چیست از کجا آمده است و به چه تیپ‌ها و ترکیب‌هایی استایل خیابانی گفته می‌شود؟

استایل خیابانی چیست؟

در تعریف استایل خیابانی در ویکی پدیا آمده است که ” استایل یا سبک خیابانی یک نوع خاص از استایل و فشن است که از فرهنگ فشن بریتانیا سرچشمه گرفته است. استایل خیابانی یک سبک وسیع و گسترده است که با فشن رایج و معمول اشتراکات و تفاوت‌هایی دارد.” فشن خیابانی معمولا بر پایه فردگرایی شکل می‌گیرد و چندان به ترندهای رایج هر دوره وابسته نیست.

افراد مختلف می‌توانند با به کار بردن متد‌های استایل خیابانی هویت منحصر به فرد شخصی خود را در کنار خرده فرهنگ‌ها و ترندها به نمایش بگذارند و همه این اتفاقات می‌تواند با ترکیب چند لباس مختلف به صورت یک اثر هنری شکل بگیرد. فشن خیابانی یک فشن زنده و پویا است که با سرعت زیادی تغییر می‌کند و می‌توان آن را جنبه اعتیادآور مد نامید که بدون درگیر شدن با پیچیدگی‌های دنیای مد نشان می‌دهد چطور سبک‌ها مدام در حال تغییر و دگرگونی هستند.

عکاسی خیابانی

هر جا صحبت از استایل خیابانی می‌شود نام عکاسان این سبک نیز می‌درخشد. عکاسی سبک خیابانی یکی از شاخه‌های عکاسی مد است که به عنوان یک روش عکاسی غیرمنتظره و به اصطلاح یهویی، در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد و همین عکاسی به سبک خیابانی است که به توسعه و جذابیت سبک استایل خیابانی انجامیده است.

بیل کانینگهام یکی از شناخته شده‌ترین عکاسان سبک خیابانی بود که برای مجله نیویورک تایمز کار می‌کرد و ر طول چندین دهه تلاش و فعالیت خود توانست میراث شگفت انگیزی از سبک خیابانی نیویورک به جا بگذارد. او در سال ۲۰۱۶ در ۸۲ سالگی درگذشت. بیل کانینگهام معتقد بود خیابان‌ها نسبت به نمایش‌های مد چیزهای بیشتری برای گفتن درباره لباس‌ها دارند و در واقع خیابان‌ها یک نمایش مد واقعی و رایگان هستند که هر روز در سطح شهر برگزار می‌شوند.

 



+ 9
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری