پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۵۵
۱۳
۰
نسخه چاپی

محبوب‌ترین شهر اروپا با جاذبه های گردشگری بی‌نظیر

محبوب‌ترین شهر اروپا با جاذبه های گردشگری بی‌نظیر
دیدن جاذبه ها و دیدنی های شهر فلورانس ایتالیا روزها طول می کشد در این مقاله به بررسی زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهر زیبای فلورانس ایتالیا در تیتربرتر پرداخته ایم با ما همراه باشید.

فلورانس (به ایتالیایی: Firenze)، یکی از شهرهای تاریخی در ایتالیا و هم‌اکنون پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است. فلورانس در حدود ۳۸۲ هزار نفر جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین شهر توسکانی به‌شمار می‌آید. شهر فلورانس با حومه، بیش از یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

معرفی

فلورانس یکی از شهرهای ایتالیا است و از جمله شگفت انگیزترین و پرجاذبه ترین شهرهای اروپایی می باشد. آنچه درباره فلورانس میتوان از آن یاد کرد جاذبه های دیدنی این شهر است.این شهر یکی از شهرهای تاریخی در این کشور است و آثار تاریخی و قدیمی بسیار زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید با سفر به شهر فلورانس دوران رنسانس و تمدن را در این شهر احساس کنید. توجه توریست ها و گردشگران در سال های اخیر به این شهر بسیار افزایش یافته است و دلیل این محبوبیت شهر زیبای فلورانس، داشتن جاذبه های بی نظیر و دیدنی می باشد که هر مسافر و توریستی را به سوی خود جذب می کند.

موقعیت جغرافیایی فلورانس نیز از دیگر مواردی است که مد نظر اغلب مسافران واقع می شود چرا که با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و شرایط اقلیمی ایده آل گزینه مناسبی برای مسافرت های تفریحی و گردشگری به شمار می آید. روزهای گرم و معتدل تابستانی سبب پرتردد و شلوغ بودن شهر فلورانس در این فصل شده است. البته اگر مایل هستید در بهترین زمان و بهترین فصل به این شهر سفر داشته باشید پیشنهاد می کنیم فصل های بهار و پاییز را در نظر بگیرید این دو فصل با تردد کم و همچنین حاکم بودن شرایط اقلیمی بسیار ایده آل، بهترین زمان سفر به فلورانس می باشد.

جاذبه های دیدنی فلورانس

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم شهر فلورانس از زیبایی ها و دیدنی های بیشماری برخوردار می باشد که با سفر به این شهر شاهد تمامی آثار تاریخی بر جای مانده از دوران رنسانس خواهید بود. آنچه درباره فلورانس میتوان از آن یاد کرد جاذبه های دیدنی این شهر است. تعمیدگاه سان جیووانی یکی از جاذبه های شهر فلورانس است. این مکان مذهبی یکی از آثار تاریخی این شهر می باشد که به کشیشی به نام جان باپتیست اختصاص داده شده است. نمای داخلی و خارجی این مکان بسیار جذاب و خیره کننده می باشد که توجه هر گردشگر و مسافری را به سوی خود جذب می کند. موزه آثار کلیسای جامع از دیگر جاذبه های این شهر است و از جمله مشهورترین دیدنی های فلورانس و ایتالیا به شمار می آید. در سفر به شهر فلورانس پیشنهاد می کنیم حتما از این مکان زیبا و تاریخی دیدن نمایید. گالری اوفیتزی از دیگر دیدنی های فلورانس است، در این موزه آثار بی نظیر از هنرمندانی معروف از جمله رافائل، داوینچی و میکل آنژ را می توان مشاهده نمود. یکی از مهمترین و بهترین آثار محفوظ شده در این موزه نقاشی تولید ونوس می باشد.هر ساله گردشگران زیادی با استفاده تور ایتالیا و تور فلورانس به این شهر سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

تور فلورانس

تور فلورانس یکی از پرتقاضاترین تورهای اروپایی می باشد که هر ساله به صورت متعدد برگزار می شود. تمامی موسسات برگزاری تور سعی بر آن دارند با ارائه خدماتی باکیفیت و بی نظیر توجه و رضایت مسافران خود را کسب کنند. شما می توانید با توجه به مقدار بودجه خود و امکانات ارائه شده در تور فلورانس یکی از آژانس های مسافرتی را انتخاب و نام خود را ثبت نام کنید. با وجود تورلیدرها شما می توانید سفری با اطلاعات مفید و بازدید از مکان های تاریخی را تجربه نمایید. بیشتر تورهای مسافرتی برگزاری به این شهر در فصل های بهار، تابستان و پاییز می باشد و در صورتی که قصد مسافرت با تورهای مسافرتی را دارید پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر جهت ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید و از قوانین و شرایط این مسافرت دسته جمعی، اطلاعاتی را کسب نمایید.

هزینه اقامت در فلورانس

آنچه درباره فلورانس در این بخش برای شما توضیح میدهیم اقامت و هزینه های آن در این شهر است.با توجه به ورود گردشگران و مسافران بسیاری به شهر فلورانس هتل ها و اقامتگاه های بیشماری برای رفاه و آسایش مسافران تاسیس و بنا شده است؛ و شما با سفر به شهر فلورانس شاهد هتل های شیک و مدرنی در جای جای این شهر تاریخی خواهید بود و با توجه به مقدار بودجه می توانید از میان انواع مختلف اقامتگاه های موجود در فلورانس اقدام به رزرو اتاق برای اسکان نمایید. توجه داشته باشید هزینه اقامتگاه ها تحت تاثیر عواملی نظیر خدمات ارائه شده و موقعیت جغرافیایی اقامتگاه مربوطه متغیر خواهد بود. همچنین برای پرداخت هزینه ارزان جهت اقامت در شهر فلورانس می توانید اتاق هایی مخصوص و هاستل و یا آپارتمان رزرو نمایید که در این صورت مقرون به صرفه عمل خواهید کرد.

هزینه خورد و خوراک در فلورانس

درباره فلورانس میتوان از غذاها و خوراکی های آن یاد کرد .فلورانس دارای منوی غذایی بسیار لذیذ و خوش طعم و رنگی می باشد و بیشتر غذاهای شهر فلورانس با گوشت قرمز تهیه و پخت می شود و بسیار مزه خوبی را دارا هستند.

بیشتر بخوانید:

سیرابی از جمله معروف ترین و سنتی ترین غذاهای فلورانس است و برای صبحانه سرو می شود. با توجه به این گفته ها می توان نتیجه گرفت در سفر به شهر فلورانس هیچ مشکلی در طعم و مزه غذاهای این شهر نخواهید داشت. البته هزینه خورد و خوراک در فلورانس با توجه به رستوران انتخاب شده و نیز غذای سفارش داده شده متغیر می باشد.

ویزای توریستی فلورانس

در این بخش می خواهیم اطلاعاتی در مورد ویزای توریستی فلورانس برای شما عزیزان ارائه دهیم. شما برای دریافت ویزای توریستی خود بایستی به صورت حضوری و یا اینترنتی از سفارتخانه ایتالیا وقت بگیرید و مدارک لازم و مربوطه را جهت تحویل دادن به سفارتخانه ایتالیا تهیه و مهیا نمایید. توجه داشته باشید در حین گرفتن وقت سفارت هزینه مربوطه را بایستی پرداخت کنید پس از اتمام تمامی مراحل به شما یک کد داده خواهد شد که بایستی آن کد را در روز مراجعه به سفارتخانه به همراه داشته باشید و توسط آن مراحل کار خود را پیگیری نمایید.

شهرهای خواهرخوانده فلورانس

گفتنی است فلورانس در سال ۸۰ میلادی توسط ژنرال رومی، لوسیوس کورنلیوس سولا، بنیاد شد. او این محل را به عنوان سکونتگاهی برای سربازان بازنشسته خود بنیاد گذاشت و آن را فلوئنتیا (Fluentia) نامید که به معنای «جریان آب» است و به محل قرارگیری این شهر بین دو رودخانه اشاره دارد. نام فلوئنتیا بعدها به شکل فلورنتیا (Florentia) و فیرنتزه درآمد. نام فلورانس که در فارسی رواج دارد شکل فرانسوی این نام است.



+ 13
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری