پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۴۶
۱۴
۰
نسخه چاپی
شرایط جدید ثبت نام

پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد

شرایط جدید ثبت نام
گمانه زنی های بازار پیش فروش ایران خودرو از ساعاتی پیش شروع شده است.

جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو و ثبت نام محصولات ایران خودرو ویژه سه شنبه 21 آبان 98 در سایت ایران خودرو اعلام شد.

این بار بدون حضور پژو 405 از روز سه شنبه 21 آبان ماه 98 آغاز میشود، به احتمال زیاد با توجه به گمانه زنی های قبلی مبنی بر حذف پژو 405 از سبد محصولات ایران خودرو دیگر پیش فروش این خودرو را شاهد نخواهیم بود !

به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگیهای مجاز می رساند شرایط پیش فروش ایران خودرو از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 98/08/21 آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

در جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه 98 ، خودروهای سمند LX EF7 بنزینی و دوگانه سوز، سمند LX سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس سال بنزینی و دوگانه سوز، پژو پارس LX ، دنا پلاس و دنا معمولی و پژو 207 دستی با موعد تحویل مهر و آبان 99 در سایت ایران خودرو قابل عرضه می باشند و دیگر خبری از پژو 405 نیست !

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 98/08/21 ( ثبت نام ایران خودرو از طریق آدرس اینترنتی https://esale.ikco.ir می باشد. )

توجه داشته باشید با توجه به فرآیند ثبت نام ایران خودرو ، نحوه ی انتخاب نمایندگی محل ثبت نام طی پیامک به شما اعلام خواهد شد ، همچنین میتوانید با تماس با نمایندگی های مجاز ایران خودرو در این خصوص کسب اطلاع نمایید .

شرایط ویژه بخشنامه 

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتری عودت خواهد شد.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد .

کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

امکان ثبت نام در این بخشنامه برای مشتری دوم نمایندگی مجاز نمی باشد. 



+ 14
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری