پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲
۹
۰
نسخه چاپی
شهرزاد در پردیس برگزار می شود

همکاری فرزاد حسنی با سیما تیرانداز

شهرزاد در پردیس برگزار می شود
نمایش «خداحافظ »با هنرنمایی فرزاد حسنی و سیما تیرانداز برگزار می شود.

نمایشنامه خوانی «خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی و تهیه کنندگی و کارگردانی معصومه خزائی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

سیما تیر انداز و فرزاد حسنی نقش خوانان این  نمایش هستند که 7 آذر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

افشین غیاثی به عوان صحنه خوان و افشین سیاه پوش نیز خواننده این اجراست.

نمایش «خداحافظ»شش اپیزود برگزیده از نمایشنامه «رقص کاغذ پاره‌ها» است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است.

سایر عاومل این اجرا عبارتند از:مجری طرح و دستیار کارگردان و برنامه ریز. سامان پورسلیمانی،مدیر تولید:مهدی شیردل،مدیر رسانه و تبلیغات: مریم رودبارانی،گروه کارگردانی. نادیا اصغری. مریم اصغری. اسماعیل خزائی،گروه صحنه. زهرا گلپایگانی، علیرضا مختاری، ابوالفضل شفیعی،گروه موسیقی:امیر شاهرخی:رهبر ارکستر،حمید رضا رضایی:کیبورد و ویولن:محمد رضا گلشنی:گیتارمحمد علی فرهادی:پرکاشن:فرشاد دارابی:تار،طراح گرافیک: رضا صبور،طراح گریم:فرناز مرتضوی،عکاس:پریچهر ژیان،ساخت تیزر:امیر عباس حسین. آبادی

مطالب مرتبط : فردای تئاتر ایرانی روشن‌تر از امروز خواهد بود

بیوگرافی سیما تیرانداز

سیما سادات تیرانداز (متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران) از بازیگران تئاتر و سینما اهل ایران است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او هم اکنون همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده های سرد میباشد.

بیوگرافی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر، مجری تلویزیون و ترانه‌سرای اهل ایران است.

فرزاد حسنی در سال ۱۳۵۶ در محله خانی‌آباد تهران متولد شد. حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده‌است. برنامهٔ تلویزیونی گفتگو محور کوله‌پشتی که به مجری‌گری او بین سال‌های ۸۳ تا ۸۶ پخش می‌گردید باعث شهرت او شد. وی همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می‌پردازد.

او به‌عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی کاشانه، عید آن سال‌ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی تله فیلم‌های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم‌های آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند و در امتداد شهر (با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا ایفای نقش نموده‌است.

در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند.

از فعالیت‌های فرزاد حسنی در ترانه‌سرایی می‌توان به تیتراژ ویژه برنامه نوروز ۱۳۹۳ اشاره کرد که با صدای احسان خواجه امیری پخش شد.



+ 9
مخالفم - 16
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری