پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۵۲
۱۲
۰
نسخه چاپی
جدیدترین تیپ های خیابانی 98

استایل های لاکچری خیابانی پاییز 98

جدیدترین تیپ های خیابانی 98
پیشنهاد های خاص تیتر برتر برای خوش پوشان لاکچری و استایل های خیابانی پسند

مد های لاکچری های پاییز 98 در عین حال که بسیار متنوع هستند، حال و هوایی کلاسیک هم دارند. آیتم های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه جذاب و شیک به نظر می رسند؛ بنابراین احتمالاً بسیاری از آیتم های مد فصل پاییز در کمد لباس تو موجود هستند.

کت و شلوار یک رنگ

کت شلوار یکدست و یک رنگ مدتی است مد شده است. رنگ های جذابی که این پاییز بیش از همه روی بورس هستند، رنگ های خنثی با حال و هوای گرم مثل بژ، زیتونی، اخرایی، آجری و… اند. یک دست کت شلوار با رنگ نسکافه ای، برای استایل خیابانی پاییزی بسیار مناسب است. این مدل کت شلوار، شلوار گشاد و کت با آستین های مچی دارد که به آن حال و هوای تازه ای داده است. 

دامن های چهارخانه ای

دامن چهارخانه پیلی دار در کمد اکثر ما پیدا می شود! آیتم های چهارخانه در این فصل مد هستند پس با خیال راحت از آن ها استفاده کن. یک دامن چهارخانه میداکسی با ترکیب رنگ نسکافه ای- مشکی را با یک بلوز مشکی ست کن و برای تکمیل این استایل خیابانی پاییزی، از بوت پاشنه دار استفاده کن. 

کت کلاسیک

یک دست کت کلاسیک با رنگ جذاب آجری، در ترکیب با بلوز و شلوار مشکی، برای استایل خیابانی پاییزی عالی است. همانطور که می دانی این مدل کت، با یقه های بزرگ برش دار، سال هاست روی بورس است و از مد نمی افتد. کفش های نوک تیز هم هنوز مد هستند، پس می توانی از آن ها در روزهای غیر بارانی استفاده کنی.

شلوارهای چهارخانه ای و بلند

همانطور که گفتم آیتم های چهارخانه امسال قرار است غوغا کنند. چه بهتر از یک شلوار چهارخانه گشاد و بلند که مدتی است ترند شده است؟ می توانی این شلوار فوق جذاب را با یک بلوز بافت خوش رنگ که زیر آن شومیز پوشیده ای، ترکیب کنی. لایه لایه لباس پوشیدن این پاییز و زمستان هم همراه ماست پس سعی کن لبه آستین ها و یقه شومیز از زیر بلوز بافت تو بیرون بیاید

تیپ های چرم

سر تا پا چرم بپوش و با انتخاب آیتم هایی مثل بلوز طرح دار و کفش آل استار رنگی؛ به استایل خیابانی پاییزی حال و هوای تازه ای بده. کت چرم که هیچ وقت از مد نمی افتد، در ترکیب با شلوار چرم و یک بلوز مشکی با طرح گرافیکی، ایده خوبی برای این فصل است. کفش آل استار هم که همیشه جذاب است! چه پاییز باشد و چه بهار! 

 



+ 12
مخالفم - 7
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری