پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۵۶
۱۸
۰
نسخه چاپی

ماجرای تاتوی شعر فارسی روی دست آنجلینا جولی+عکس

ماجرای تاتوی شعر فارسی روی دست آنجلینا جولی+عکس
آنجلینا جولی از بازیگران هالیوودی است که این بار تاتوی متنی فارسی از رباعیات مولانا روی بازوی دست راست آن در شبکه های اجتماعی جنجال‌برانگیز شده است.

به گزارش تیتربرتر؛ این روزها که جوانان ایرانی گرایش بسیاری به درج تاتو یا خالکویی روی اعضای بدن خود دارند و در این تاتوها از اشکال و نوشته های انگلیسی بهره می برند، اما این بار متنی فارسی که آنجلینا جولی بازیگر مطرح سینمای هالیوود روی بازوی خود خالکوبی کرده است، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

این تاتو حاوی رباعی از مولانا مبنی بر این است: «ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن‌های ما آنجا دشتی است فراتر از همه تصورات راست و چپ تو را آنجا خواهم دید»

واکنش‌ها نسبت به تاتو فارسی آنجلینا جولی

واکنش‌ها به تاتو فارسی آنجلینا جولی
تاتو فارسی آنجلینا جولی

این خالکوبی روی دست بازیگر مشهور سینمای هالیوود از زمان اکران فیلم آنجلینا جولی در رم ایتالیا مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

در شبکه های اجتماعی برخی این جمله را منصوب به مولانا می دانند اما بسیاری نیز آن را منصوب به اوشو ذکر کرده اند.

مطالب مرتبط:

کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که این بازیگر با درک معنی این جمله آن را بر روی بازوی خود تتو کرده است.

ترجمه انگلیسی تاتو همسر آنجلینا جولی

ترجمه انگلیسی تاتو همسر آنجلینا جولی
ترجمه انگلیسی تاتو همسر آنجلینا جولی

نکته جالب توجه اینکه ترجمه انگلیسی این دو سطر نیز روی بازوی راست همسر سابقش یعنی "برد پیت" خالکوبی شده است که توجه کاربران ایرانی را بیش از پیش به خود معطوف کرده است. 

کاربران معتقدند که این بانوی بازیگر با درک معنی این رباعی آن را بر روی بازوی خود تتو کرده است. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که در حالیکه آنجلینا جولی بر روی بازوی خود به زبان فارسی تتو می کند، جوانان ایرانی تتوی انگلیسی را با کلاس تر می دانند.

شوخی امیرفضلی با تتوی آنجلینا جولی

شوخی امیرفضلی با تتوی آنجلینا جولی
شوخی امیرفضلی با تتوی آنجلینا جولی

تتو شعری از مولانا روی دست آنجلینا جولی، مدت‌هاست که خبرساز شده. این بار، ارژنگ امیرفضلی، این خالکوبی را دستمایه یک شوخی در اینستاگرام کرده است.

او در اینستاگرام خود نوشته است:

«آنجلیا جولی رو ی دستش فارسی تایپ کرده (تتو)، گمان کنم همین روزا از فرط علاقه زیاد میاد اینجا زندگی میکنه … (وای خدایا چه پیشرفت‌هایی تو بازیگری بکنه ) … گمان کنم تو اولین فیلمش نقش دختر بزرگ خانواده را بهش میدن که بچه‌دار نمیشه و شوهرش کتکش میزنه- اولین سکانسش هم با آوردن سینی چایی شروع میشه – همه هم بهش میگن جشنواره جایزه میبری ولی نمیبره … صبحانه هم ساعت ۶ تو لوکیشن سرد که فقط بچه‌های تدارکات و گریم اومدن چایی و نون بربری و پنیر میخوره، کنار گاز پیک نیکی و روی صندلی پلاستیکی – قسط آخر دستمزدش هم یا نمیدن یا آنقدر دیر میدن که نگو – و خیلی لحظات جالب که همکارانم میتونن تجسم کنند … شما فکر می کنید جه نقش‌هایی بهش بدن؟ و دوست دارید تو چه نقش‌هایی تو فیلمهای ما بازی کنه؟ ….
در ضمن: روی دستش نوشته ماورای باورهای ما ماورای بودن و نبودن‌های ما، جاییست بی‌انتها، ترا آنجا خواهم دید. البته ( ترا) را فکر کنم (تورا ) منظورش بوده و غلط نوشته.
»

گرداورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند:



+ 18
مخالفم - 17
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری