پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۰۲
۹
۰
نسخه چاپی
اتفاقات خوب و امیدوار کننده در باشگاه سرخپوش تهرانی

خبرهای جالب از پرسپولیس

اتفاقات خوب و امیدوار کننده در باشگاه سرخپوش تهرانی
پرسپولیسی ها در آستانه روزهای خوش

دیر یا زود به صدر جدول خواهیم رسید و دوباره قهرمان می شویم

محسن ربیع خواه از بازی پرسپولیس مقابل شهر خودرو به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت و با دوندگی خیره کننده‌اش در بازی مقابل شاهین بوشهر (به گفته سرمربی پرسپولیس ۱۳‌ و نیم کیلومتر) تحسین گابریل کالدرون را برانگیخت.

همین مسئله کافی بود تا ربیع خواه  جایگاهی ثابت در ترکیب مدنظر این مربی پیدا کند و به دوندگی بی‌امانش در میانه میدان پرسپولیس ادامه دهد. اگرچه شاید عملکرد ربیع خواه به دلیل ساده بازی کردنش چندان به چشم نیاید.

رکوردشکنی سرمربی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که چند هفته اخیر به دلیل کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد کارشناسان و تعداد کثیری از هوادران قرار داشت در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر موفق شد با شکست پرگل شاهین بوشهر به جمع چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی صعود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که طبق آمار موجود کالدرون اولین مربی خارجی  پرسپولیس است که شروع بسیار خوبی را با سرخپوشان تجربه می‌کند.

مطالب مرتبط : اخبار های جنجالی از باشگاه پرسپولیس می رسد

گابریل کالدرون دهمین مربی خارجی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر است او با کسب 15 امتیاز در لیگ برتر و یک پیروزی در جام حذفی  در حال حاضر بالاتر از مصطفی دنیزلی، برانکو ایوانکوویچ، آری هان و دیگر مربیان خارجی پرسپولیس قرار دارد.

گابریل کالدرون هم مانند هر فرد دیگری که جانشین یک مربی موفق می شود، از ابتدای حضور در پرسپولیس با برانکو مقایسه شده و از این لحاظ تحت فشار بوده است. با هر نتیجه یا عملکرد ضعیفی در پرسپولیس خیلی ها یاد برانکو می افتند و فکر اخراج کالدرون و بازگرداندن مربی کروات محبوب سابق سرخپوشان را در سر می پرورانند. با این حال، کالدرون هنوز ابتدای راه خود در پرسپولیس است و می تواند نگاه ها در این مورد را به تدریج نسبت به خود عوض کند. در هفته هشتم لیگ البته او توانست به یک پیروزی بزرگ در رقابت ناخواسته با برانکو دست یابد و به رکوردی برسد که هیچگاه سرخپوشان زیر نظر برانکو نتوانسته بودند آن را تجربه کنند.

پرسپولیس توانست با نتیجه ۵-۰ از سد شاهین بوشهر بگذرد و این در حالی است که در طول بیش از چهار فصل حضور برانکو، سرخپوشان هیچگاه نتوانسته بودند یک تیم را با اختلاف ۵ گل یا بیشتر شکست دهند. بهترین رکورد برانکو با پرسپولیس در این زمینه به یک پیروزی ۴-۰ بازمی گردد. به این ترتیب، کالدرون برای اولین بار در یک چیز در پرسپولیس از برانکو پیش افتاده و این می تواند سر آغاز گذر این مربی آرژانتینی از زیر سایه سنگین سرمربی سابق سرخهای پایتخت باشد.

مصدومیت ها دست پرسپولیس را بسته

دکتر علیرضا حقیقت درباره مصدومیت‌های به وجود آمده برای بازیکنان در بازی مقابل شاهین بوشهر اظهار کرد: محمد انصاری، مهدی ترابی و امید عالیشاه در این بازی دچار مصدومیت شدند. کارهای اولیه برای این بازیکنان انجام شد و معاینات دقیق‌تر شنبه برای آنها انجام می شود.

او همچنین راجع به آخرین وضعیت سیامک نعمتی ادامه داد: نعمتی همچنان با بدنساز تیم تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند تا پس از رسیدن به آمادگی کامل بتواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

البته به غیر از این چهار مصدوم که دکتر تیم درباره آنها صحبت کرده، پرسپولیس برای بازی هفته بعد با احتساب زانو درد شجاع خلیل زاده و غیبت کامیابی نیا مقابل ماشین سازی 6 مصدوم دارد.

جونیور بالاخره چمدون بست

مطالب مرتبط : گمانه زنی های بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس

در جلسه امروز یکشنبه این باشگاه که با حضور محمد حسن انصاریفرد و گابریل کالدرون مدیرعامل و سرمربی تیم انجام شد و حسین قدوسی  و افشین پیروانی هم در آن حضور داشتند، مسائلی مربوط به لیست تیم و  نقل و انتقالات مطرح شد.

در این جلسه سرمربی تیم اعلام کرد که در مقطع کنونی به جذب مهاجم در پنجره زمستانی نقل و انتقالات فکر می کند و به بازیکن دیگری در سایر پست ها نیازی نیست و با این نفرات می تواند فصل را ادامه بدهد.

کالدرون گفت: در ارتباط با جذب مهاجم گزینه ها بررسی می شوند تا باشگاه با نفراتی که تایید می شوند وارد مذاکره شود.

به گزارش خبرنگار تیتر برتر ، با اعلام این خبر به نظر  می رسد جدایی جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس که انتقاد زیادی نسبت به عملکردش شده است، در نیم فصل قطعی باشد.



+ 9
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری