پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۱۴
۶
۰
نسخه چاپی
نکات مهم تیپ های خیابانی

چگونه لاکچری باشیم در پاییز

نکات مهم تیپ های خیابانی
برای یک استایل شیک در پاییز 98 آماده هستید؟پس با ما همراه باشید با نکات جالب

می دانی که باید از رنگ های خنثی و مدل های ساده به شدت استقبال کنی. یک سوییشرت ساده و سفید همان چیزی است که تیپ لاکچری پاییز و زمستان امسال است. می توانی این آیتم فوق العاده را با انواع شلوار و دامن ست کنی، روی آن کت بپوشی یا به تنهایی از آن استفاده کنی. یادت باشد که بهتر است به سراغ مدل های اورسایز بروی و از گره زدن پایین این ژاکت غافل نشوی. 

کلیپس های جذاب

اگر طرفدار اکسسوری های مو باشی، می دانی که کلیپس های مو پر زرق و برق و چشمگیر ترند سال ۲۰۱۹ هستند و می توانی همیشه در هر حالت از آن ها برای تزئین موها استفاده کنی. هرچه این کلیپس ها براق تر باشند، جذاب تر هستند! بهترین کار این است که از کلیپس های دوتایی استفاده کنی و آن ها را دو طرف سرت بزنی و موهایت را به سمت کناره ها جمع کنی.

کفش های توری

کفش های تور ماهی گیری ترند پاییز و زمستان امسال هستند اما حالا که فصل سرما و باد و باران شروع شده، می توانی از آن ها به عنوان گزینه ای برای فصل بهار و تابستان هم استفاده کنی. پوشیدن این مدل کفش ها با جوراب هم ترند جالبی است که اگر اهل مد باشی می توانی آن را امتحان کنی. 

بارونی پاییز لاکچری

این بارانی گل دار، ترند پاییز و زمستان امسال است که ترکیبی از آیتم مینیمال و طرح دار است. طرح این مدل بارانی با وجود رنگ تیره آن، جذاب تر به نظر می رسد. می توانی در روزهای بارانی روی این آیتم زیبا و متفاوت حساب کنی و ظاهر خودت را از این رو به آن رو کنی. 

گوشواره لاله ای

گوشواره لاله گوشی که از مدل های نوردیک الهام گرفته است، یکی از بهترین ترندهای امسال است. این مدل گوشواره که روی لاله گوش می خوابد، بسیار جذاب است و برق آن، به استایل تو جلوه متفاوتی خواهد داد. 

بوت و نیم بوت براق

نظرت راجع به این مدل نیم بوت براق و اکلیلی چیست؟ می توانی با پوشیدن این آیتم های براق، از مد امسال که چشمگیر و جذاب است پیروی کنی و بدرخشی. این پاییز و زمستان فرصت خوبی برای دنبال کردن ترندهای براق است!

استفاده از برند در پاییز لاکچری

پوشیدن آیتم هایی که سر تا پا طرح یک برند را نشان می دهند، ترند پاییز و زمستان امسال است. می توانی از جوراب شلواری با این مدل استفاده کنی و آن را با دامن ساده ست کنی. کیف یا کفش با این طرح هم می تواند انتخاب خوبی باشد. شاید در گذشته چنین آیتم هایی از مد افتاده به نظر می رسیدند، اما حالا وقت آن است که مدل های قدیمی را از کمد بیرون بیاوری.

کیف فوق العاده شیک

کیف شل اورسایز بدون بند و دسته، همان چیزی است که می توانی در پاییز و زمستان امسال روی آن حساب کنی. این ترند فوق العاده جذاب، با هر استایلی به خوبی ست می شود و قابلیت آن را دارد که با آیتم های سبک مینیمال یا کلاسیک، به خوبی تلفیق شود.

دامین پیله دار

دامن میدی همیشه ترندی و جذاب است، چه برسد به آن که پیلی دار هم باشد! این مدل که از سبک بورژوازی الهام گرفته است، ترند پاییز و زمستان امسال است و قرار است غوغا کند. می توانی در فصل بهار و تابستان هم از آن استفاده کنی و بدرخشی. 

هنوز سال به اتمام نرسیده، ترندهای سال بعدی معرفی می شوند و این از طرفی جذاب و از طرفی عجیب است! این که فکر کنی زمان انقدر سریع می گذرد و با معرفی ترندها، به یاد رسیدن سال جدید می افتی، شاید کمی دلهره آور به نظر برسد! اما وعده آمدن بهار و تازه شدن سال، به تنهایی بسیار شیرین است. خوب است که از امروز بدانیم در سال آینده چه آیتم هایی ترند هستند و برای استایل خیابانی می توانیم روی چه ایده هایی حساب کنیم.



+ 6
مخالفم - 11
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری