پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۵
۱۳
۰
نسخه چاپی
معرفی رژلب لاکچری قرمز

لاکچری ترین رژلب های قرمز

معرفی رژلب  لاکچری قرمز
بی شک استفاده از رژ لب قرمز، در درخشش چهره و جذابیت ظاهری، نقش بسزایی ایفا می کند.

در بین تنوع بی حد و حصر محصولات آرایشی، آشنایی با برترین برندها و اطمینان از کیفیت آن‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه بهترین رژ لب‌های قرمز را معرفی می کنیم:

YSL Rouge Pur Couture No. 1

بله واقعا همانطور که از اسم این رژ لب مشخص است این قرمز لوکس برای استفاده در استایل های لوکس مناسب است؛ البته ترجیح من یک استایل لوکس و ساده است که قرمزی این رژ لب و زیبایی لب ها به خوبی در میان آن بدرخشد.

MAC Lipstick in Ruby Woo

طبیعتا رنگ woo از برند مک همیشه جزو بهترین رژ لب های قرمز و پر طرفدار در سراسر جهان است که پیشنهاد می شود هر زنی یکی از آن را داخل کیف لوازم آرایشش داشته باشد.

Sephora Cream Lip Stain in Always Red

رژ لب های مایعی که در نهایت یک پوشش مات و مخملی روی لب ایجاد می کنند هم می توانند انتخاب خوبی برای زمان هایی باشد که می خواهیم به مدت طولانی تری رژ لب قرمز روی لب هایمان داشته باشیم.

Chanel Rouge Allure Luminous Satin Lip Colour

حرف رژ لب قرمز باشد و اسمی از شنل نیاید؟ مگر می شود؟ خود این رژ لب هیچ چیز جز یک استایل شیک (الگانت) و جذاب در ذهن به وجود نمی آورد پس تو هم استایلت را با آن بساز.

Charlotte Tilbury Matte Revolution Luminous Modern Matte Lipstick

 

امان از شارلوت تیلبری و این رژ لب های غنی از رنگش که اتفاقا برای پاییز و زمستان امسال یک رنگ ارغوانی بنفش جذاب هم دارد که هم آن رنگ و هم این قرمز تیره برای استفاده در پاییز و زمستان عالی است.

Revlon Super Lustrous Lipstick in Fire & Ice

 

این رژ لب از برند رولون معمولا به بیشتر تناژ های پوست می آید و برای استفاده در آرایش های عصر خوب است.

Dior Rouge Dior Lipstick in 999

دیور! خب معلوم است که رژ لب های قرمز دیور و شنل جزو بهترین قرمز ها و بهترین رژ لب ها هستند آن هم اگر از نوع جامد و مات باشند که زنانگی و شیک بودن را در استایل تمام می کنند. اما اگر می خواهی به این رژ لب جامد جذابیت بیشتری اضافه کنی، می توانی در قسمت مرکزی لب هایت از کمی برق لب برای درخشان شدن آن استفاده کنی. در این زمان بهتر است خیلی آرایش براقی در قسمت های دیگر صورتت نداشته باشی تا همچنان شیک بودن آرایشت حفظ شود.

مطالب مرتبط : لاک ناخن چه کاربردهایی دارد

Lancome L’Absolu Rouge Lipstick in Caprice

این قرمز بسیار جوان و شاداب برای استفاده در استایل های روزانه بسیار گزینه خوبی خواهد بود. این تناژ از رنگ قرمز برای افرادی با پوست سفید و مو های روشن بسیار مناسب است.

Rimmel Kate Lipstick in #1

این رژ لب با آن رنگ مسخ کننده ای که دارد برای فصل سرد و ست کردن با استایل های پاییز و زمستان بی نظیر است. ترجیحا یک استایل شیک، رسمی و سنگین برای استفاده با این رژ لب فوق العاده می شود.

Nars Semi Matte Lipstick in Heat Wave

نارس جزو یکی از برند های لوازم آرایش است که قیمت آنچنان گزافی ندارد و خیلی از افراد توانایی خرید محصولات آن را دارند ضمن آنکه بسایری از محصولاتش هم برای افرادی که آرایش روزانه (نه برای مهمانی) انجام می دهند بسیار ایده آل است. این رژ لب قرمز می تواند یک گزینه خوب برای تو باشد.

Tom Ford Lip Color in Cherry Lush

این رژ لب گیلاسی و بسیار شیک از برند تام فورد که اصلا خود برند نماد شیک بودن و اصالت است برای یک استایل رسمی، مراسم شام شب و در تکیمیل استایل های مشکی بسیار ایده آل است.

Topshop Lips in Rio Rio

یک رژ لب قرمز و باحال با حس و حال دخترانه که قیمت مناسبی هم نسبت به بسیاری از بهترین رژ لب های قرمز از برند های گران قیمت دارد. این رژ لب قرمز با هاله نارنجی که دارد برای روز های آفتابی و استایل های تابستانی فوق العاده است.



+ 13
مخالفم - 9
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری