پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۵
۱۸
۱
نسخه چاپی
چرا تیم سرخپوش پایتخت روند نزولی گرفته است

دلایل خاموشی موتور گلزنی پرسپولیس

چرا تیم سرخپوش پایتخت روند نزولی گرفته است
تیم فوتبال پرسپولیس در همین اوایل کار موتور گلزنی اش از کار افتاده است.

پس از جدایی برانکو و حضور کالدرون در این تیم، پرسپولیس نتوانسته در یک بازی بیش از یک گل بزند. پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان و شهرخودرو شکست خورد تا مدیران این تیم به دنبال جذب مهاجم جدید باشند. روزنامه پیروزی در این مورد نوشته است: پرسپولیس این روزها سهمیه بازیکنان بزرگسالش پر شده و در صورت طرح افزایش بازیکن بزرگسال، پرسپولیس یک مهاجم جدید خواهد گرفت تا مشکل گل زنی این تیم حل شود.

با گذشته 4-5 هفته از شروع لیگ برتر هنوز برخی از مهاجمان پرسپولیس موفق به گلزنی نشده و آمار منفی عجیبی از خودشان به جا گذاشته‌اند

مطالب مرتبط : مهاجم پرسپولیس زیر تیغ دربی

علی علیپور (360 دقیقه)

علیپور فصل گذشته 14 گل زد و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. او پیش از شروع فصل با استناد به همین آمار خوب باشگاه را برای بالا بردن رقم قراردادش تحت فشار قرار داد. خواسته علیپور با توجه به ارقامی که سایر بازیکنان تیم دریافت می‌کنند منطقی بود، ولی با شروع فصل او نتوانسته عملکرد فصول قبل را تکرار کند و با گذشت چهار هفته هنوز گلی نزده. علیپور در هر 4 بازی پرسپولیس حضور کامل داشته، با وجود این نامش در میان گلزنان تیم دیده نمی‌شود. افت علیپور می‌تواند یکی از دلایل مهم آمار ضعیف گل پرسپولیس باشد که در 4 بازی تنها 3 گل زده.

جونیور براندائو (150 دقیقه)

پرسپولیس پیش از شروع فصل جست‌وجویی طولانی برای پیدا کردن یک مهاجم خارجی داشت و در نهایت قرعه به نام جونیور براندائو افتاد، ولی این برزیلی با گذشت چهار هفته هنوز گلی نزده و عملکردش کمتر کسی را توانسته راضی کند. او هفته اول مقابل پارس جنوبی جم غایب بود و هفته دوم مقابل تراکتور برای دقایق کوتاهی به زمین رفت. براندائو از هفته سوم مقابل صنعت نفت آبادان فیکس شد و در شهرآورد هم بازی کرد، ولی عملکرد ضعیف او در این دو بازی ممکن است او را به نیمکت برگرداند. گابریل کالدرون پیش از شهرآورد تأکید کرد که براندائو انتخاب نهم او بوده و به طور غیرمستقیم گفت که از عملکرد او راضی نیست.

مطالب مرتبط : چرا برگ برنده کالدرون نمی برد

دلایل افت پرسپولیس کالدرون چیست

پرسپولیس بیش از حد به کناره های زمین وابسته شده و در فاز حمله تک بعدی به نظر می رسد. آنها در فاز دفاع نیز ضعف های قبلی را پوشش نداده اند و لغزش های گاه و بیگاه شان در لیگ داخلی و آسیایی با دلایل مشخص فنی توجیه می شود و البته با کنار هم قرار دادن برخی واقعیت ها تبدیل به نگرانی شده است.

کالدرون بالاخره اعتراف کرد

گابریل کالدرون آرژانتینی در پاسخ به انتقادهای گاه و ناگاهی که در این روزها بابت ضعف در نتیجه‌گیری او در رقابت‌های پیش‌فصل می‌شود، با هواداران خودی سخن گفت و دلیل آن را برایشان توضیح داد تا بتواند بخشی از این انتقادها را بکاهد.

 کالدرون در اینستاگرام خود با قراردادن ویدیویی، نوشت: سلام بر همه هواداران عزیز پرسپولیس. برنامه من برای بازی های تدارکاتی، آماده کردن ٢ تیم برای وضعیت کنونی و آینده پرسپولیس در مسیر تکرار قهرمانی هایش است. بنابراین آماده سازی توام برای حال و آینده باشگاه مد نظر است که نیاز به بازی های دوستانه همزمان برای هر دو تیم اصلی و امیدها داریم زیرا باید به جوانترها نیز برای ورود به ترکیب اصلی، شانس بدهیم. از داشتن چنین بازیکنان خوب و هواداران بزرگ، خوشحالم و قطعا برای قهرمانی خواهیم جنگید.



+ 18
مخالفم - 7
نظرات : 1
منتشر نشده : 0
 
eu
+0
unlike
-0
سعید ۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۰
پاسخ
comments بلند شو بزرگ مرد
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری