پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۶
۱۲
۲
نسخه چاپی
بر اساس آخرین هفته مد نیویورک

لاکچری ترین آرایش های پاییز 98

بر اساس آخرین هفته مد نیویورک
هفته های مد یکی از رویدادهای هیجان انگیز در حوزه فشن است که سالانه دوبار در چهار پایتخت مد جهان یعنی ، نیویورک، لندن، میلان و فرانسه برای ارائه کالکشن های بهار_تابستان و پاییز_زمستان برگزار میشود.

امروز قصد داریم به انواع لاکچری ترین  آرایش و زیبایی بپردازیم تا بدانیم برای پاییز 98 چه نوع مدل مو، آرایش، اکسسوری و… روی بورس است.

بافت ساده از پشت سر یکی از انواع لاکچری ترین آرایش مو است که مد پاییز 98 ارائه شده است. این مدل بافت بسیار ساده و کلاسیک است اما در عین حال جذابیت زیادی دارد.

موهای آب و شانه کرده

یکی از انواع لاکچری آرایش و زیبایی مو هستند! در این مدل مو، موها از یک سمت سر به سمت دیگر شانه می شوند. گرچه در زمان کودکی از این مدل گریزان بودی، حالا وقت آن است که به بهانه لاکچری بودن، دوباره به روزهای صاف و صوف بودن بازگردی! 

مطالب مرتبط : چه رژ لبی را در پاییز امسال استفاده کنیم

کلیپس های بزرگ دوتایی

موها را جمع می کنند و گوشه سر می نشینند، یکی از لاکچری مو و زیبایی پاییز امسال هستند که به نظر می رسد خیال خالی کردن صحنه را نداشته باشند. گوشواره های حلقه ای هم از این قاعده مستثنی نیستند و می توانی روی آن ها حساب کنی. 

حالا می خواهیم بهترین کالکشن های خارجی رو در پاییز 98 مرور کنیم

TOM FORD

فورد عقیده دارد هر کالکشن جدیدی، درواقع ادامه کالکشن قبلی خودش است و اگر نگاهی به لباس های بهاره دوره قبل این برند بیاندازید میتوانید رد آن را در مجموعه جدید پاییزه فورد نیز مشاهده کنید.

چیزی که فورد دیگر دنبالش نیست، برچسب پذیرفته شدن از سمت صنعت است. در دنیای خودش است و توجه کمی به اطرافش دارد و انگار برایش اصلا مهم نیست که در دنیا دارد چه اتفاقی رخ میدهد.

این مجموعه، شامل شلوارهایی از جنس ساتن است که به شما کاملا حس راحتی و ریلکسی میدهد. بلوزهای ابریشمی و کت ها مخملی نرم .

استراتژی فورد در طراحی این کالکشن پاییزه، مد نیرومند و قوی است که بتواند به راحتی مشتریان لوکس خود را جذب کند و تمام لباس های این کالکشن ثابت کرد که این چیزی است که مشتری میخواهد.

مطالب مرتبط : لاکچری ترین کفش های پاییز امسال

RALPH LAUREN

رالف لارن برای به نمایش درآوردن کلکسیون لباس های خوش دوخت و جذاب این فصل خود، فضای بوتیک را مانند کافه ای بازسازی کرده بود که در آن از حاضران نیز پذیرایی میشد.

در این کالکشن رالف از لباس های دریانوردی الهام گرفته بود و نتیجه اش لباس های زیبایی در رنگ های طلایی، سیاه و سفید شد که با جواهراتی از طلا و کمربند کامل شده بود.

این کالکشن انقدر همه را تحت تاثیر خود قرار داد که بعد از اتمام آن همه این عقیده را داشتند که لارف دوباره مشتری های جوان را جذب خودش میکند.

JASON WU

وو این کالکشن خود را در فضایی گالری مانند به نمایش درآورد و خودش گفته است که در طراحی این کالکشن تمام تمرکزش بر روی لباس بوده و نه چیز دیگری . این کالکشن الهام گرفته از نوعی گل وحشی است و میتوانید رایحه این گل را در تک تک لباس ها احساس کنید. وو در این کالکشن تا آنجا که توانسته با گلبرگ ها بازی کرده است. استفاده از آنها در حاشیه افقی لباس، گلبرگ های زاویه دارظریفی که بصورت عمودی از بالا تا پایین لباس شب ابریشمی را در بر گرفته اند و … .

و در آخر هم گفته ” من میخواستم این کالکشن به شدت فریبنده و سطح بالا باشه . شاید این ارزش گذاری مهمی نباشه ولی برای من فریبنده بودن، ارزش مهمی ست . “

OSCAR DE LA RENTA

این کالکشن آخر کمی برای ما آشنا تر ملموس تر است چرا که برای طراحی آن سراغ فرهنگ و هنر شرق و مسلمان رفته اند و طرح ها تم هنرهای اسلامی  را دارند. استفاده از رنگ هایی مانند نارنجی و زرشکی و نقوشی که کاملا یادآور فرش ها و قالیچه های خودمان هستند.

در این کالکشن بیشتر از کت ها استفاده شده است.



+ 12
مخالفم - 9
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
eu
+0
unlike
-0
رضوانه ۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۱۲
پاسخ
comments فقط تام فورد
 
 
eu
+0
unlike
-0
سعید ۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۴
پاسخ
comments لایک لطفا مردانه هم بذارید
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری