پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۷
۱۲
۲
نسخه چاپی
از ازدواج تا طلاق با سلبریتی ها

ماجرای طلاق های سلبریتی های ایرانی

از ازدواج تا طلاق با سلبریتی ها
خبر جدایی مهناز افشار از یاسین رامین ما را بر این داشت تا با هم به موضوع طلاق های سلبریتی ها بپردازیم پس با تیتربرتر همراه باشید.

قصه جدایی تلخ هنرمندان و سلبریتی های ایرانی این روز ها در میان رسانه ها به اخبار داغ روز تبدیل شده است اما چرا این همه اخبار تلخ از سلبریتی ها می شنویم با هم می خواهیم به سراغ این طلاق ها و جدایی های عاطفی برویم.

جدایی حمید گودرزی  و ماندانا دانشور

این دو بازیگر که از عشق و علاقه خود بسیار در فضای مجازی می گفتند به یکباره تصمیم به جدایی گرفتند.این خبر آب سردی بر تن هواداران این دو سلبریتی بود.

اما اگر نگوییم قابل پیش بینی ولی می شد حدس زد که دلیل جدایی این دو بازیگر حضور در ایران و خارج از ایران بود و حمید گودرزی حاظر به این موضوع نبود.قصه جدایی حمید گودرزی و دانشور مانند فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین شده است!

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طبابایی

در آخرین ماه دهه 80 دو تن از بازیگران خوش چهره سینمای ایران ازدواج کردند ، اما ازدواجی که پس از یک ماه توسط خود مهدی پاکدل لو رفت و اصحاب رسانه آن را منتشر نمودند.زندگی کم حاشیه ای داشتند و در فضای مجازی هم رابطه گرمی از آنها مطرح می شد اما به یکباره در سال 95 خبر جدایی این دو سلبریتی مشهور همه را شوکه کرد . همان زمان بود که اینستاگرام مهدی پاکدل هک شد و زمانی که توانست اکانت خود را پس بگیرد دیگر عکسی از مهدی پاکدل و بهنوش طبابایی وجود نداشت.

مطالب مرتبط : Knowledge about Marriage | دانستنیهای زندگی زناشویی

طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی

دو بازیگر اهل خطه شما کشور که در یک دهه به دنیا آمده بودند که پس از سریال راه بی پایان به یکدیگر علاقمند شده بودند ازدواج نمودند.

موضوع جدایی هومن از آزاده پهار سال پیش دهان به دهان و پست به پست در فضای مجازی مطرح می شد تا اینکه سیدی تصمیم گرفت تا خیلی مودبانه جواب این شایعات را بدهد و متنی به این مضمون منتشر کرد :

زندگی همه ما انسان‌ها دارای یک سری مولفه‌هایی است که دوست داریم در یک حیطه‌ای از پشت پرده‌های حریم خصوصی خود باقی بماند، اما از اینکه این چنین دلسوزانه حواشی زندگیم را به تن می‌خرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم. نزدیک به یک سالی است که از سرکار خانم آزاده صمدی جدا شده‌ام. خواهشی که از شما دارم موضوع متأسفیم، چرا؟، باب گفتگو، اظهارنظر و ... مختومه گردد و در پایان برای همه شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می‌کنم.

اما آزاده صمدی در این باره سکوت کرد و حاظر به مصاحبه با اصحاب رسانه نشد و پس از مدتی در یک گفت گوی بسیار کوتاه او نیز جدایی خود را از هومن سیدی را تاکیید کرد.

پایان زندگی مشترک هدایت هاشمی و نگار عابدی

شاید به اندازه دیگر سلبریتی ها این دو بازیگر در تیرس حواشی قرار نداشته باشند اما خب این دو سلبریتی خیلی تفاوقی و شیک از همدیگر جدا شده اند که ماحصل ازدواج این دو بازیگر یک دختر می باشد که در کنار هدایت هاشمی زندگی می کند.

تنور داغ جدایی رامبد از سحر

شاید یکی از دراماتیک ترین طلاق های سینمای ایران را بتوان نام برد طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی بود.هتریک ازدواج رامبد جوان دیگر از کسی پوشیده نیست و رامبد جوان پس از طلاق از سحر دولتشاهی با دیگر بازیگر خوش آتیه سینمای ایران یعنی نگار جواهریان ازدواج کرد.

مطالب مرتبط : باید یک مادر قوی مجرد باشم

جدایی جنجالی ازاده نامداری از فرزاد حسنی

این بار دو سلبریتی ما هر دو شروع کارشون با مجری گری می باشد که واقعا جنجالی به پا کردند در میان مردم از ماجرای عقدشان که در سال 92 با خطبه خوانی سید حسن خمینی بود تا اینکه با یکدیگر در برنامه های تلویزیونی زنده شرکت میکردند همه و همه صحه بر حاشیه های این دو سلبریتی مجری بود .

یک سال بعد اما کار این دو بازیگر مجری به جدایی کشید، اما چه جدایی...آزاده با انتشار تصاویری از صورت خود که کبود شده است بیان کرد که حسنی او را زده ، فرزاد حسنی به دفاع از خود پرداخت و تمام آنها را شایعه خواند این ماجرا باعث ممنوع الکاری هر دو برای یک مدت انجام اما پس از مدتی این ماجرا حل شد.

جدایی تلخ آنا نعمتی و پور عرب

ازدواج این دو بازیگر کهنه کار سینما در کمال ارامش انجام شد و در طول زندگی خود بی حاشیه بودند و ماحصل ازدواجشان یک دختر است .این دو بازیگر در سکوت رسانه ای از یکدیگر طلاق گرفته و در این باره اصحاب رسانه را بی نصیب گذاشته.

جدایی مینا لاکانی و امین زندگانی

باز هم مهاجرت را می توان دلیل بزرگ این طلاق و جدایی سلبریتی ها دانست . مینا لاکانی پس از جدایی از امین زندگانی به آمریکا مهاجرت نمود و امین زندگانی نیز با الیکا عبدالرزاقی ازدواج نمود.

خبرنگار : امیرحسین بذلی



+ 12
مخالفم - 10
نظرات : 2
منتشر نشده : 0
 
us
+0
unlike
-0
خرید اینترنتی ۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۴
پاسخ
comments چه بازیگر بود چه فردی عادی وقتی که زمینه جنگ و جدال ایجاد شد و دیگر زبان همدیگر را نفهمیدند .. بهتر است که جدا بشوند.. اما بهتر است که همیشه جوانب برسی شود نا اینکه زود دست به طلاق و جدایی برنند
 
 
eu
+0
unlike
-0
رضوانه ۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۷:۱۵
پاسخ
comments دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری