پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۸
۳۴
۰
نسخه چاپی
معرفی هنرمند جوان و خوش آتیه سریال ستایش

لاله مرزبان کیست؟

معرفی هنرمند جوان و خوش آتیه سریال ستایش
لاله مرزبان (متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در ازنا) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است و نقش‌هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند داشته‌است.

مرزبان در سال ۱۳۹۵ با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» بازی کرد. و در سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین جواد افشار رفته‌است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

فصل سوم سریال ستایش از شهریور ماه ۹۸ با فصل جدید خود همراه بینندگان است. در این فصل، لاله مرزبان جایگزین حدیث میرامینی در نقش دختر ستایش شده است.

مطالب مرتبط : سلبریتی بودن خوب است یا بد؟

لاله مرزبان کیست؟

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره‌های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده‌است. در سن شانزده سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر شد. لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را به صورت کوتاه کسب کرد.اما حضور پرنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد. وی می‌گوید با طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده‌است

مطالب مرتبط : سلبریتی های لاکچری باز ایران

لاله مرزبان و ستایش سه

سریال ستایش که ده سال از پخش اولین سری آن میگذرد از شهریور ماه 98 با فصل جدید خود همراه بینندگان است . در فصل دوم این سریال بازیگران جدیدی به این سریال اضافه شدند که از جمله آنها حدیث میرامینی بود که نقش دختر ستایش را در آن ایفا می کرد . اما در فصل سوم سریال ستایش این بازیگر در این سریال حضور ندارد و لاله مرزبان جایکزین او شده است.

لاله مرزبان در این سریال نقش نازگل دختر ستایش را ایفا میکند. وی متولد دی ماه سال 72 می باشد و 26 سال سن دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد و یک خواهر هم به نام سها دارد.

مطالب مرتبط : سکانس به سکانس با زندگی هادی حجازی فر

رابطه مرزبان با تئاتر

در سال ١٣٩٢ همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی بصورت جدی تئاتر را پی گرفت و و در چندین اثر فاخر نظیر :

پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت

ورزش های مورد علاقه لاله مرزبان

در دوران مدرسه به صورت حرفه ای رشته های ورزشی نظیر تنیس، شنا و والیبال را دنبال می نمود

نقد ستایش سه با بازیگری لاله مرزبان

مجموعه «ستایش» به عنوان یک پروژه دنباله‌دار سریال‌سازی‌، دوباره به کنداکتور صداوسیما بازگشت؛ این‌بار با عنوان «ستایش ۳» و مجموعه جدیدی از گاف‌ها و حاشیه‌های عجیب!

حالا پخش سری سوم سریال ستایش دوباره حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. یکی از مهم‌ترین این حواشی این است که نرگس محمدی بازیگر نقش ستایس که در سری دوم این سریال گریم زنی میان‌سال را داشت در سری سوم و جدید این سریال جوان شده و همین موضوع دوباره سوژه نقد و حتی طنزپردازی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.
در این زمینه ، آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم، گفت: ما در سریال «ستایش۱» با یک زن ۲۰ ساله رو به رو بودیم و در فصل دوم با یک زن ۴۰ ساله و حالا در فصل سوم که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود شاید در روند داستانی تنها چند ماه از فصل دوم گذشته باشد. این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم.

فرجام ستایش سه چیست؟

در گذشته شاهد بودیم ستایش همسر خود را در یک سانحه از دست داد و بعد از پدر شوهر ستایش یعنی حشمت فردوس به دنبال پس گرفتن فرزندان پسرش از ستایش عروسش است که در حین همین ماجرا اتفاقاتی رخ می دهد .

به گفته یکی از بازیگران این سریال فصل جدید سریال جذاب تر از گذشته خواهد بود .

حال باید دید که این سری از سریال ستایش انتظار مخاطبان را برآورده خواهد کرد یا نه چرا که کمتر سریالی که دارای فصل های متوالی است موفق می شود .

معرفی عوامل اصلی سریال ستایش سه

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از

تهیه کننده: آرمان زرین کوب

کارگردان: سعید سلطانی

نویسنده: سعید مطلبی

مدیر تولید: حامد خاکدامن

مدیر تصویر برداری: عبداله عبدی نسب

مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی

طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی

طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی

صدابردار: عبدالرضا حیدری

مدیر تدارکات: امیر مرایی

دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی

منشی صحنه: داریوش اسقایی

عکاس: نادر پیرزاده



+ 34
مخالفم - 14
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری