پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پنج شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
۲۵
۰
نسخه چاپی
معرفی رستوران های خوب در تهران

خاص ترین و لاکچری ترین رستوران های تهران

معرفی رستوران های خوب در تهران
اگر اهل رستوران گردی هستید، شاید عنوان بهترین و خاص ترین رستوران تهران برایتان جالب باشد.

لیست معروف ترین رستوران های تهران لزوما به گران ترین رستوران های تهران یا شیک ترین رستوران ها محدود نمی شود و می تواند شامل رستوران هایی که خیلی شیک یا گران قیمت نیستند ولی غذاهای خوشمزه ای سرو می کنند، هم بشود. در این مطلب، ما قصد داریم تا 20 مورد از رستوران های معروف تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا برای رستوران گردی در پایتخت دیدنی ایران دچار سردرگمی نشوید.

غذا خوردن یکی از لذت­ هایی است که هرگز نمی­توان از آن گذشت. خوردن یک غذای خوشمزه و با کیفیت برای هر انسانی خوشایند است به خصوص در ایران و تهران که شکم گردی یکی از تفریحات مردم به شمار می رود.

رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا یکی از بهترین رستوران های تهران هست که غذاهای خاورمیانه ای و عربی سرو می کند. محیط رستوران شیک و دلنشین بوده و در آن علاوه بر وعده ناهار و شام، می توان از بوفه صبحانه بسیار متنوع هم استفاده کرد و یک روز زیبا و پرانرژی را با صبحانه های کوبابایی آغاز نمود.

آدرس رستوران کوبابا: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
تلفن رستوران کوبابا: 26208016 | 26208956 | 26208894

کافه کباب هیوا تهران

در این رستوران فوق العاده انواع غذاهای ایرانی با عطر و طعم درجه­ ی یک سرو می­ شود. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به خوردن کباب علاقه­ ی وافری دارید، حتما به کافه کباب هیوا سری بزنید و از طعم خوشمزه­ ی کباب­ های آن لذت ببرید.

این رستوران در نظرسنجی مردمی رتبه­ ی یک را به خود اختصاص داده است. پس قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران حوالی میدان تجریش واقع در خیابان دربندی تهران است و گفتنی است که مرصع پلو یکی از محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران است.

رستوران دیزی تهران

همانطور که از نام این رستوران پیداست، شما با یک رستوران سنتی سر و کار دارید. در رستوران دیزی  همه ­ی غذاهای ایرانی سرو می ­شود اما از جمله غذاهای معروف این رستوران دیزی است. اگر آبگوشت خور هستید به ایرانشهر خیابان کلانتری بروید و در یکی از بهترین و معروف ترین رستوران­ های تهران یک آبگوشت خوشمزه میل بفرمایید.

رستوران شاندیز VIP

یکی دیگر از معروف ترین و بهترین رستوران­ های تهران، رستوران شاندیز VIP است که در خیابان جردن ، بلوار صبا واقع شده است. در این رستوران نیز انواع غذاهای ایرانی با بالاترین کیفیت عرضه می­ گردد. این رستوران لوکس و فوق العاده شعبه ­ای از رستوران شاندیز مشهد می­ باشد.

 

رستوران یاس تهران

این رستوران واقع در خیابان ولیعصر تهران می ­باشد و یکی دیگر از بهترین رستوران­ های تهران است. اگر به دنبال رستورانی ایرانی – فرنگی هستید، رستوران یاس یک پیشنهاد فوق العاده است. دکوراسیون شیک و امروزی و نیز سرو غذاهای ایرانی و بین المللی مانند استیک و سوپ های فرنگی از نکات مثبت این رستوران می­ باشد.


 

رستوران کوهپایه تهران

 

رستوران کوهپایه از پرطرفدارترین رستوران­ های تهران است که در منطقه­ دربند تهران قرار دارد. این رستوران در ۷ طبقه ساخته شده است و وجود آبنماهای زیبا در هر طبقه چشم انداز زیبای این رستوران را صد چندان کرده است. می­ توانید در این رستوران می توانید یک غذای خوشمزه را توأم با شنیدن صدای آرامش بخش  آب نوش جان کنید.


 

انتخاب رستوران‌های معروف تهران اصلاً کار ساده‌ای نیست. هر چند تنوع و تعداد رستوران‌های این شهر بسیار بالاست و این مسئله انتخاب و معرفی چند رستوران را سخت کرده است

رستوران گردی‌ در تهران

رستوران گردی یکی از بهترین تفریحات در ایران است. و بودن یک مرجع مناسب و خوب برای پیدا کردن رستورانی مناسب همیشه یکی از بهترین اتفاقات برای کسانی است که به رستوران گردی علاقه دارند.

غذاهای سنتی و معروف پایتخت

هر شهر و استانی برای خودش نشانه هایی دارد که به نحوی شناسنامه آن شهر محسوب می شوند. از صنایع دستی گرفته تا مکان های گردشگری و غذاهای محلی، همه و همه نمادی از یک شهر و استان محسوب می شوند که اتفاقا مردمان آن منطقه تعصب خاصی نسبت به آنها دارند.

البته گاهی به دلیل سیر و سفرهایی که همیشه باب بوده، این تحفه ها دست به دست چرخیده و به شهرهای دیگر قرض داده شده اند. برای مثال غذاهای محلی هر شهر و استانی، ممکن است در مکان هایی دیگر پخته و استفاده شوند و حتی دست مایه تغییر شده باشند. اما باید این نکته را به خاطر سپرد هر غذایی شناسنامه و اصالتی برای خودش دارد که همیشه با آن باقی می ماند.

سر گنجشکی

دمی بلغور جو

دمپختک

اشکنه اسفناج

آش شله قلم کار

ته‌ چین فیروزکوه

والک پلو



+ 25
مخالفم - 17
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری