پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۲۲:۲۷
۱۶
۰
نسخه چاپی
جنایت کثیف از زبان پریسا

تجاوز گروهی به یک زن مطلقه

جنایت کثیف از زبان پریسا
پریسا: گفت: در آنجا پنج مرد کثیف که از دوستان مهدی بودند به جانم افتادند و به صورت همزمان به من تجاوز کردند، این در حالی بود که مهدی روی یک صندلی نشسته بود و در حالی که از این صحنه لذت می برد بلند می خندید.

پریسا زمانی که در نقشه ساختگی آدم ربایی نقش قربانی را بازی کرد فکرش را هم نمی کرد و در واقعیت قربانی یک آدم ربایی خشن شود.

پریسا زن ۲۰ ساله که در خصوص یک پرونده آدم ربایی احضار شده بود رودر روی بازپرس قرار گرفت و گفت: به اصرار خانواده در مدت کوتاهی مرا به عقد امیر، پسرداییم درآوردند، پس از مدتی که زیر یک سقف زندگی کردیم.

مطالب مرتبط : ماجرای تجاوز دهیار دزفول به دختر 15 ساله چه بود؟+جزییات

متوجه رفتارهای مشکوک شوهرم شدم

متوجه رفت و آمدهای مشکوک امیر شدم تا اینکه روزی مادرم با من تماس گرفت و از من خواست تا وسایلم را جمع کنم و از خانه امیر بروم، زمانی که جویای علت شدم مادرم به من گفت که امیر صاحب یک خانه فساد است و با زنان بدکاره زیادی در ارتباط است.

مطالب مرتبط: تجاوز دایی به خواهر زاده

مادرم طلاق مرا از امیر گرفت و به عقد محسن درآورد

وی ادامه داد: طولی نکشید که مادرم طلاق مرا از امیر گرفت و من به عنوان یک زن مطلقه خانه نشین شدم زمان زیادی نگذشت که به خاطر حرف و حدیث دیگران و تهمت های ناروا، مادرم مرا به عقد موقت محسن درآورد.

اما زندگی من و محسن هم چند ماه بیشتر دوام نیاورد. چون او معتاد بود و پس از آن که همه طلاهایم را فروخت مرا رها کرد و به مکان نامعلومی رفت.

این زن افزود: چند بار از خانه فرار کردم که هر بار توسط پلیس دستگیر شدم.

مطالب مرتبط : جنایت در کرج بخاطر دختر

آخرین بار با پسر جوانی که خودروی پژو داشت آشنا شدم و صیغه او شدم، نامش مهدی بود و به من قول داده بود که با من ازدواج خواهد کرد، اما پدرم راضی به این رابطه نبود، تا اینکه نقشه آدم ربایی مسلحانه را کشیدم تا اگر این بار دستگیر شدم پدرم مرا کتک نزند.

پریسا بیان کرد: هشت روز قبل آن جوان پژوسوار با یک موتورسیکلت آپاچی به در خانه ما آمد و طبق نقشه مرا در برابر چشمان خواهرم به زور سوار موتورسیکلت کرد و همراه دوستش که وانمود می کرد اسلحه دارد فرار کردیم، اما زمانی که به مخفیگاه مهدی رسیدیم متوجه شدم که چه اشتباه بزرگی انجام داد.

مطالب مرتبط : رابطه جنسی زن متاهل با پسر ۱۶ ساله

تجاوز ۵ مرد

وی در تشریح اشتباه خود گفت: در آنجا پنج مرد کثیف که از دوستان مهدی بودند به جانم افتادند و به صورت همزمان به من تجاوز کردند، این در حالی بود که مهدی روی یک صندلی نشسته بود و در حالی که از این صحنه لذت می برد بلند می خندید.

به گزارش تیتر برتر، پریسا ادامه داد: پس از این اتفاق تلخ از آن دخمه سیاه فرار کردم و به پلیس مراجعه کردم و ماجرا را با آن ها در میان گذاشتم.

بنابراین گزارش بازپرس دستور شناسایی و دستگیری عاملان تجاوز به این زن را صادر کرد.



+ 16
مخالفم - 18
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری