پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۲۳:۵۷
۱۰
۰
نسخه چاپی
مهمترین و شاخص ترین های مد پاییزی

بوت های مد روز پاییز 98

مهمترین و شاخص ترین های مد پاییزی
کفش کلیدی ترین آیتم تیپ به شمار می رود که می تواند کل استایل تو را زیر سؤال ببرد یا نجات دهد و بهتر بوده در انتخاب آن نهایت سلیقه و توجه را به کار ببری به همین منظور در این مقاله تیتر برتر می خواهد پنج مورد از بهترین بوت های فصل پیش رو را با تو در میان بگذارم تا اگر برای تکمیل استایل های شخصی خود نیاز به خرید بوت یا نیم بوت داری، بتوانی راحت تر از میان این آیتم های ترندی، بوت مورد نیاز خود را انتخاب کنی و در پاییز پیش رو از آن لذت ببری.

قبل از این که بخواهی در مورد روپوش، مانتو یا کت پاییزه خود تصمیم بگیری یا پیراهن نقش دار برای فصل پیش رو تهیه کنی یا به سراغ دامن های پلیسه یا شلوار های فاق بلند کلاسیک خود بروی، اول از همه بهتر کفش یا بوت پاییز خود را انتخاب کنی.

مطالب مرتبط : بهترین استایل خیابانی دخترونه برای پاییز 98

بوت های JUMBO PLATFORM

لژ های بزرگ و پهن مدتی است که از  دهه ۷۰ میلادی به دوران ما برگشته است و چنان مورد استقبال دوباره قرار گرفته که بوت های لژ دار یا همان مدل Jumbo Platform جزو شاخص ترین ترند های پاییزی به شمار می رود.

مطالب مرتبط : رنگ های مد پاییز 98

نیم بوت مشکی

از آن جایی که مشکی یکی از ترند های رنگی برجسته پاییز امسال به شما می آورد و از آن دسته رنگ های پر طرفدار و شیکی است که زمان و مکان نمی شناسد و در همه حال پر کاربرد و جذاب جلوه می کند، نیم بوت های مشکی قرار است در پاییز امسال همه گیر شوند.

مطالب مرتبط : لاکچری ترین لاک های دخترونه پاییز 98

بوت قرمز

اگر یک رنگ را بتوانی به عنوان شاخص ترین رنگ در لاین های کفش های کلکسیون های پاییز و زمستان ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ میلادی در نظر بگیری، رنگ قرمز است؛ رنگ فوق العاده جذاب و چشمگیری که به راحتی نمی توان از آن گذشت. ممکن است تو از دو سال پیش بوت قرمز در کمد لباس هایت داشته باشی و این پاییز بهترین زمان برای استفاده دوباره از آن ها به شمار می رود.

مطالب مرتبط : لاکچری ترین مدل مانتو های محرم 98

بوت های اسنیکرزی

یک گزینه جذاب و کاربردی برای تویی که عاشق کفش ها و استایل های اسپرت و ورزشی هستی، بوت های اسنیکرزی به شمار می رود. این مدل بوت ها را شاید تا کنون تک و توک در استایل های خیابانی دیده باشی ولی فراگیری آن ها در ماه های پیش رو شاهد خواهی بود.

بوت های گلدار

اگر قصد داری برای پاییز یک بوت مشکی کلاسیک دیگر خریداری کنی، پیشنهاد می کنم پیش از آن این آیتم ترندی جدید را نیز در نظر بگیری. بوت ها یا نیم بوت های گل گلی و رنگارنگی که بهار را به پاییز بر می گرداند.

نظر تو در مورد بوت های  پاییزه معرفی شده در این مقاله چیست؟ کدام ها را می پسندی و کدام ها را دوست نداری؟ بوت یا نیم بوت مورد علاقه ات را چگونه استایل می کنی؟ یک بوت پاییزه از نظر تو و با توجه به استایلت چه کفشی است؟ تو از چه مدل کفشی برای استایل های پاییزه خود استفاده می کنی؟ برای تکمیل استایل های پاییزه خود به چه مدل بوت یا نیم بوتی احتیاج داری؟ نظراتت را در مورد ترند بوت های پاییزه با من و سایر دوستان تیتر برتری ات در زیر این مقاله در میان بگذار.

با بوت های پاییزه خود استایل کرده و در صفحه اینستاگرامت با #تیتر_برتر منتشر کن. تیتر برتر بهترین را به اشتراک می گذارد و جایزه می دهد. فراموش نکن اگر صفحه ات خصوصی است آن را دایرکت کنی.



+ 10
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری