پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۲۵
۱۴
۰
نسخه چاپی

همه حواشی استراماچونی

همه حواشی استراماچونی
سرمربی آبی پوشان تهرانی از زمانی که زمزمه آمدنش به یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا و ایران آمده حواشی بسیاری گریبان گیرش شده است

با هم نگاهی می اندازیم به حواشی استراماچونی در استقلال تهران ، پس با تیتر برتر همراه باشید

استراماچونی آیا به دنبال حاشیه است

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اتفاقات روزهای اخیر این باشگاه که باعث شد استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت تهدید به استعفا کند، اظهار کرد: فکر می‌کنم که این پروسه هر سال در استقلال طی می‌شود تا به انواع مختلف برای استقلال حاشیه ایجاد شود. استقلال برای موفقیت نیاز به آرامش دارد. باید به این موضوع توجه کنیم که مذاکره با بازیکنان خارجی و آوردن آن‌ها به ایران کار سختی است. من فکر می‌کنم یک مقدار تعامل باید ایجاد شود که اگر بازیکنی قرار است به ایران بیاید، پروسه لازم را طی کند.

او افزود: هواداران حق دارند که ناراحت باشند چون حواشی زیادی را در این سال‌ها تحمل کردند. آن‌ها در سرما و گرما از استقلال حمایت کردند و در حال حاضر صبرشان تمام شده است. استقلال با جذب یکی، دو بازیکن مدنظر استراماچونی و تعامل بین بخش‌های مختلف باشگاه می‌تواند امسال خواسته‌های هواداران را برآورده کند. استراماچونی گزینه‌ای است که همه از نظم و انضباط او می‌گویند که کارش را در استقلال به موقع آغاز کرد.

صدای اعتراض همسر استراماچونی هم در آمد

دالیلا همسر استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام اعلام کرد همسرش هیچ‌گونه فعالیتی در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام ندارد.

استراماچونی

 

جنجال عجیب مترجم سرمربی استقلال تهران

نشست خبری استراماچونی در شهر تبریز بعد از پایان مسابقه با عصبانیت به پایان رسید و سرمربی استقلال درباره موضوعی صحبت کرد که به نظر می رسد یکی از مقدمات اولیه کار کردن در این تیم باشد؛ مترجم!

داستان مترجم این فصل مربی خارجی استقلال بر خلاف فصول گذشته که با حضور محمد حسین زرندی انجام می شد، متفاوت از گذشته است. استراماچونی کار خود را در تمرینات با حضور یک چهره ایرانی آغاز کرد که در کنار کنترل جی پی اس ها وظیفه ترجمه صحبت های او را داشت و این فرد در تمرینات با لباس ورزشی با آبی ها تمرین می کرد و عضوی از کادرفنی استقلال بود.

عدم معرفی مترجم جدید به استراماچونی باعث خشم او در نشست خبری شد.
به گزارش ورزش سه، نشست خبری استراماچونی در شهر تبریز بعد از پایان مسابقه با عصبانیت به پایان رسید و سرمربی استقلال درباره موضوعی صحبت کرد که به نظر می رسد یکی از مقدمات اولیه کار کردن در این تیم باشد؛ مترجم!

داستان مترجم این فصل مربی خارجی استقلال بر خلاف فصول گذشته که با حضور محمد حسین زرندی انجام می شد، متفاوت از گذشته است. استراماچونی کار خود را در تمرینات با حضور یک چهره ایرانی آغاز کرد که در کنار کنترل جی پی اس ها وظیفه ترجمه صحبت های او را داشت و این فرد در تمرینات با لباس ورزشی با آبی ها تمرین می کرد و عضوی از کادرفنی استقلال بود.

با این حال باشگاه استقلال مترجم جدیدی را برای انجام امور تخصصی به استراماچونی معرفی کرد و مقرر شد تا این چهره در کنار سرمربی حضور داشته باشد؛ با این حال سرمربی استقلال به این مترجم جدید اعلام کرد که او را تنها برای حضور در نشست خبری و گفت و گو با رسانه ها نیاز دارد و در جریان تمرین نیازی به حضور این مترجم نیست؛ فردی که در نشست خبری قبل از شروع مسابقه نیز در کنار استراماچونی حضور داشت.

با این حال به نظر می رسد مقدمات لازم از سوی باشگاه برای دریافت کارت کادرفنی جهت حضور این مترجم روی نیمکت انجام نگرفت و از سوی دیگر مترجم و مسئول جی پی اس استقلال نیز در این مسابقه روی نیمکت حضور نداشت و جواد زرینچه و بهزاد غلامپور نیز خیلی در امر ترجمه موثر نبودند تا سرمربی استقلال که در جریان مسابقه نمی توانست صحبت های خود را به بازیکنان منتقل کند، بسیار عصبانی شود.

سرمربی استقلال به اندازه ای عصبانی بود که این اتفاق را یک خرابکاری دانست و البته نمی دانست این بی احترامی، از سوی فدراسیون شکل گرفته و یا باشگاه مقصر بوده است. موضوعی که به نظر می رسد به دلیل عدم مشخص شدن شرح وظایف افراد شکل گرفته و در بازی بعدی به پایان می رسد اما با این حال باز هم چنین اتفاقی باعث شد تا سرمربی استقلال به شکل غیر منتظره ای عصبانی شود و بی آنکه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود، نشست خبری را ترک کند.

از زمانی که شایعه حضور آندره آ استراماچونی روی نیمکت استقلال مطرح شد، حواشی مختلفی هم اطراف همسر او ایجاد شد

اولین بار این کامران منزوی، عضو هیئت مدیره استقلال، بود که در رسانه های رسمی از همسر استراماچونی نام برد؛ این هم زمانی بود که استقلالی ها در تلاش برای رسیدن به تفاهم با این مربی ایتالیایی بودند. منزوی فاش کرد که افرادی با ارسال عکس هایی از ایران، تلاش کردند با سیاه نمایی، او را از حضور در کشورمان منصرف کنند.

منزوی گفت:” متأسفانه عکس‌هایی برای همسر استراماچونی فرستادند که به هیچ وجه نمایانگر فرهنگ اصیل ایرانی نیست. اتفاق‌هایی که در هر کشوری رخ می‌دهد، بدون اینکه سیاه‌نمایی کنند، از آن به راحتی می‌گذرند، اما برای ایران سیاه‌نمایی می‌شود. امیدوارم این مسائل در تصمیم‌گیری‌های‌ این مربی ایتالیایی تأثیری نداشته باشد. این رفتارها برای تخریب کشور و فرهنگ‌مان چه معنایی دارد؟”

در نهایت استراماچونی با استقلال به توافق رسید و دلیلا بلافاصله بعد از معارفه همسرش، با انتشار پستی در اینستاگرام، خوشحالی اش از این اتفاق را اعلام کرد

 او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:” خوش‌آمدگویی بی‌نظیر، حالا تمرکز تنها روی آماده سازی فصل جدید است، کارهای زیادی باید انجام داد.”

استراماچونی

 

فتح الله زاده هم اذعان کرد

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدارش با امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال اظهار داشت: من در این شرایط احساس کردم که باید به باشگاه بروم و با توجه به حواشی که پیش آمده با مسؤولان باشگاه صحبت کنم. استراماچونی مربی خوبی است و می‌تواند به تیم استقلال کمک کند ولی حس کردم در حال حاضر خیلی برای تیم حاشیه درست شده و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم تحت فشار است و به همین علت احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم.



+ 14
مخالفم - 6
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری