پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

تقویم تاریخ

امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۳۸
۲۲
۰
نسخه چاپی

بیوگرافی و کارنامه جونیور برانداو بازیکن جدید پرسپولیس

بیوگرافی و کارنامه جونیور برانداو بازیکن جدید پرسپولیس
بررسی کارنامه و بیوگرافی جونیور برانداو یا براندائو مهاجم بلند قامت تیم پرسپولیس که به تازگی به این تیم ملحق شده است.

از زمانی که کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده بود نیاز خود را مبنی بر به خدمت گرفتن یک مهاجم بلند قامت به مسئولان این تیم اعلام کرده بود  که در نهایت منجر به خدمت گیری خوزه جونیور براندائو شد.

این بازیکن با 187 سانتی متر قد توانسته رضایت کالدرون را در زمینه ی قد و قامت مورد نظرش جلب کند .اما مهم تر از این مسئله، قدرت فنی و قدرت گل زنی این بازیکن است که میتواند به کمک پرسپولیس بدون برانکو بیاید و هواداران این تیم را شادمان و راضی سازد.

بیوگرافی جونیور برانداو

www.titrebartar.com

این مهاجم جوان برزیلی در سال ۱۹۹۵ در برزیل به دنیا آمده و فوتبال در تیم‌های پایه گرمیو و تابوائو دا سرا آغاز کرده است. او در رده بزرگسالان فوتبال حرفه ای خود را در 19سالگی و در پیراهن اتلتیکو یوونتوس برزیل به میدان رفت و با زدن ۱۰ گل در ۱۳ بازی نوید یک مهاجم گل‌زن را می‌داد اما بعد از آن پیراهن تیم‌هایی مانند پیرانگا، بوا اسپورته، فرو ویاریا را بر تن کرد اما هرگز آن موفقیت را تکرار نکرد.

پیوستن جونیور برانداو به لیگ بلغارستان

www.titrebartar.com

جونیور برانداو بعد از نیمکت نشینی طولانی مدت در برزیل تصمیم گرفت که به یکی از باشگاه‌های کشور بلغارستان برود و در نهایت برای تیم دوم لودوگورتس به میدان رفت. بازی‌های خوب او باعث شد تا خیلی زود به تیم اول راه پیدا کند اما او بدون انجام حتی یک بازی قرضی راهی گویاس در سری‌آ برزیل شد. او در این تیم ۵ بازی در لیگ برتر برزیل و ۱۴ بازی در لیگ ایالتی و دو بازی در جام حذفی انجام داده و موفق به ثبت ۲ گل نیز شده است.

چه مدت از آخرین گل جونیور برانداو میگذرد؟

www.titrebartar.com

آخرین بار که این بازیکن موفق به گلزنی شد در سال 2018 بود. جایی که با پیراهن تیم اتلتیکو گویانینس موفق به دبل برابر اوسته شد. او در همان سال هفت گل دیگر هم به ثمر رساند تا آماری قابل توجه را در لیگ سری B برزیل ثبت کند.

پیراهن پروین بر تن جونیور

www.titrebartar.com

این مهاجم برزیلی و خوش قد و قامت قرار است پیراهن شماره 7 تیم پرسپولیس را برتن کند. پیراهنی که روزگاری بر تن علی پروین بود و فصل گذشته نیز سروش رفیعی آن را در اختیار داشت. حالا باید دید مهاجم جدید سرخ ها با این پیراهن چه عملکردی را از خود نشان می دهد؛ بازیکنی که امسال در سایت ترانسفر مارکت دچار افت ارزش نیز شده است.



+ 22
مخالفم - 8
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری