سه شنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳

فیلم| روایت تلخ علی کریمی از دادن خبر فوت علی انصاریان به مادرش

فیلم| روایت تلخ علی کریمی از دادن خبر فوت علی انصاریان به مادرش
علی کریمی در ویژه برنامه انتخابات فدراسیون فوتبال روایتی را از لحظه تلخ دادن خبر فوت انصاریان به ننه علی بیان کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ علی کریمی در یک برنامه‌ اینترنتی که درباره برنامه‌های انتخاباتی خود برای ریاست فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، از ماجرای تلخ دادن خبر فوت انصاریان به مادر ایشان گفت. علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گفتنی است؛ این برنامه اینترنتی از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی موسوم به ساترا، اجازه پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را نداد و محتوای آن را مناسب برای پخش عمومی ندید.

در این برنامه مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در کنار علی کریمی حضور داشتند. ساترا پیش از این مانع پخش برنامه جدید عادل فردوسی پور در شبکه نمایش خانگی و اینترنتی نیز شده بود.

مطالب مرتبط:

پیام مادر علی انصاریان برای مردم ایران

پیام مادر علی انصاریان برای مردم ایران
پیام مادر علی انصاریان برای مردم ایران

 

بهنام ابوالقاسم‌پور با انتشار عکسی از مادر و برادر علی انصاریان پیامی به نقل از مادر زنده یاد انصاریان منتشر کرد.

ابوالقاسم‌پور نوشت: پیام ننه علی به دوستداران علی و مردم خوبمون. ممنونم از همه مردم که برای علی سنگ تمام گذاشتند. تشکر می‌کنم از همه مردم خوبمون برای علی و مهرداد زیارت عاشورا بخوانید. انشاالله سر فرصت از تمام مردم قدردانی می‌کنم.

بیوگرافی علی انصاریان

بیوگرافی علی انصاریان
بیوگرافی علی انصاریان

 

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری تلویزیون بود.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت.

در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد.

وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

مادر علی انصاریان کیست؟

مادر علی انصاریان کیست؟
مادر علی انصاریان کیست؟

 

مادر علی انصاریان حاج خانم سادات شاه ولایتی است. پدر علی انصاریان چند سال پیش فوت کرد و کرد و علی یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است.

توصیف مادر از نگاه علی انصاریان بدین شکل بود: مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

چرا علی انصاریان ازدواج نکرد؟

انصاریان هیچوقت ازدواج نکرد و برخی می گویند علت ازدواج نکردنش این بوده که دوست داشت همیشه به مادرش خدمت کند و عکس های دو نفره او مادرش خود گویای عشق و علاقه بی پایان او به مادرش است. انصاریان آرزوی قلبی خود را خدمت همیشگی به مادرش عنوان کرده بود.

این مجری طناز و دوست داشتنی در مورد ملاک هایش برای ازدواج گفته بود که تنها انسان بودن مهم است و ثروت و زیبایی و شهرت برایم اهمیت ندارد زیرا قرار است در آینده همسرم مادر فرزندانم باشد و برایم مهم است چه کسی فرزندان را تربیت خواهد کرد.

او گفته است شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

آنچه دیگران می خوانند:

 روایت علی کریمی از لحظه تلخ دادن خبر فوت انصاریان به مادرش

«علی کریمی» که رابطه صمیمانه‌ای با «علی انصاریان» داشت، در زمان فوت این پیشکسوت فوتبال به شدت از خبر درگذشت دوست و همبازی قدیمی‌اش ناراحت و متاثر شد. این بازیکن اسبق تیم ملی و بایرن مونیخ که در بیمارستان فرهیختگان حاضر شده بود، اظهار داشت: درگذشت علی انصاریان اتفاق تلخ و دردناک برای ورزش ایران بود.

وی افزود: من علی انصاریان را همچون برادرم دوست داشتم و احساس‌ می‌کنم یکی از عزیزترین افراد زندگی‌ام را از دست دادم.