سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰

فیلم| واکنش مادر علی انصاریان به حال وخیم پسرش!

فیلم| واکنش مادر علی انصاریان به حال وخیم پسرش!
بی قراری حاجیه خانم شاه ولایتی مادر علی انصاریان برای حال وخیم پسرش!

به گزارش تیتربرتر؛ علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین فوتبال، خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون است.

او در هر سه حرفه پرطرفدار در ایران تجربه و سابقه خوبی از خودش به یادگار گذاشت. ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم داشت!

این بازیکن پیشکسوت فوتبال از دوم بهمن ماه بعد از زنده یاد مهرداد میناوند در بیمارستان بستری شده است و حالا بعد از گذشت 12 روز جدال با عوارض بیماری کرونا در وخیم ترین شرایط ممکن قرار دارد و همه طرفدارانش به خاطر دل مادرش دست به دعا شدند.

آشنایی با خانواده علی انصاریان

خانواده علی انصاریان
خانواده علی انصاریان

 

علی انصاریان 43 ساله یک خواهر و یک برادر دارد.

پدرش فوت کرده و نام مادرش حاجیه خانم سادات شاه ولایتی بوده و یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشان حامد اژدری است.

او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است.

بر این اساس علی تنها داشته مادرش است چرا که در حالی که 43 سال از عمر و زندگیش می گذرد بخاطر تنهایی مادرش ازدواج نکرده است و سالهاست یار و غم خوار مادرش شده است اما حالا بزرگترین درد مادر علی انصاریان تقلای پسرش روی تخت بیمارستان بین مرگ و زندگی است.

مادر از نگاه علی انصاریان چه کسی است؟

مادر از نگاه علی انصاریان چه کسی است؟
مادر از نگاه علی انصاریان چه کسی است؟

 

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

مطالب مرتبط:

شرط علی انصاریان برای ازدواج

شرط علی انصاریان برای ازدواج
شرط علی انصاریان برای ازدواج

 

علی انصاریان در یک مصاحبه درباره ازدواج پیش از این گفته بود؛ تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و… هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ام.

 شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

گزارش زنده از وضعیت علی انصاریان در بیمارستان

 گزارشی زنده از حال وهوای مقابل محل بستری علی انصاریان حاکی از آن است که مادر علی انصاریان روی زمین نشسته است و برای سلامتی و برگشت پسرش دعا می کند.