پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۵۵

فیلم| آخرین صحبت های مهرداد میناوند پیش از فوت+آخرین عکس

فیلم| آخرین صحبت های مهرداد میناوند پیش از فوت+آخرین عکس
مهرداد میناوند پس از چند روزمبارزه نفس گیر با کرونا درگذشت

به گزارش تیتربرتر؛ جامعه فوتبالی کشور در شوک خبری درگذشت مهرداد میناوند بسیار متاثرند.

علت فوت مهرداد میناوند از زبان دکتر معالجش

آخرین عکس مهرداد میناوند
آخرین عکس مهرداد میناوند در بیمارستان

 

دکتر لطفی، پزشک معالج میناوند درباره این اتفاق تلخ در گفتگو با شبکه خبر عنوان کرد: تا عصر امروز و حوالی ساعت 6، میناوند در وضعیت پایداری به سر می برد و اکسیژن خون وی بالای 90 بود و وضعیت کبد و کلیه وی و جریان خون در بدن او پایدار بود و ما به این وضعیت امیدوار بودیم. اما متاسفانه ناگهان یک آمبولی ریوی باعث شد تا وضعیت این شخصیت ملی بحرانی شود و وی از جمع ما بر اثر کرونا برود.

مهرداد میناوند ملی پوش سابق تیم ملی ایران پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا ساعتی پیش در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت.

 مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و باتوجه به درگیری 80 درصدی ریه اش، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند.

دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی وی را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای 80 درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند.

این در حالی است که حتی گفته می‌شد قرار است با بهبود حال او، بیهوشی مصنوعی نیز از بین برود و کم کم وی به شرایط عادی برگردد اما ناگهان دوباره سطح اکسیژن خون کاهش یافت.

ساعاتی پیش اخباری منفی از بیمارستان لاله در خصوص او به گوش رسید و پیگیری ها نشان داد که حال مهرداد میناوند رو به وخامت است. این وخامت ادامه یافت و عملیات پزشکان برای نجات میناوند نیز به جایی نرسید تا در کمال ناباوری و با نهایت تاسف، خبر درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران از اتاق آی سی یو مخابره شود.

بیمارستان لاله تهران نیز تائید کرد که مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل درگیری 90 درصدی ریه اش، درگذشت.

در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

پایگاه خبری تیتربرتر فقدان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس را به خانواده مرحوم میناوند و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

مطالب مرتبط:

جزئیات درگذشت مهرداد میناوند+علت درگذشت

فیلم آخرین صحبت های مهرداد میناوند