یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸

فیلم| ماجرای توهین مجری شبکه دو به لباس کوردی

فیلم| ماجرای توهین مجری شبکه دو به لباس کوردی
مجری شبکه دو سیما به لباس کوردی و شغل چوپانی در برنامه زنده تلویزیونی زنده باد زندگی توهین کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ کلیپی در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که بازتاب گسترده ای داشته است از محتوای این ویدیو چنین استنباط می شود که مجری برنامه شبکه ۲ سیما در یک برنامه زنده تلویزیونی به لباس کوردی توهین می کند.

در برنامه زنده باد زندگی؛ محمدجعفر خسروی مجری این برنامه به مهمان برنامه اش که لباس کوردی بر تن دارد، می گوید: این لباس چوپانی چیست که پوشیده اید!

دکتر فریبرز عزیزی مهمان برنامه در جواب می گوید: این لباس یادگار کاوه آهنگر و نماد آزادی از چنگال استبداد است‌.

در این ویدیو کوتاه که مشخص است برشی از این برنامه است تنها به نوع پوشش مهمان اشاره می شود اما با بررسی ویدیو اصلی که در آن خبری از دستکاری و شیطنت وجود ندارد؛ ماجرا چیز دیگری است که در انتهای متن با دیدن ویدیو در جریان ماجرا خواهید بود.

آشنایی با برنامه زنده باد زندگی

آشنایی با برنامه زنده باد زندگی
آشنایی با برنامه زنده باد زندگی

برنامه زنده باد زندگی از سال 1394 تا کنون هر روز پخش میشود که آقای محمدجعفر خسروی مجری آن است و کارگردانی ان را آقای امرحسین خسروی بر عهده دارد.

این مجری در برنامه ذکر شده بیشتر به مسائل اقتصادی و اجتماعی کشورمان میپردازد و گاهگاهی مهمانانی را دعوت میکند که در زمینه های اجتماعی و اقتصادی به موفقیت هایی زسیده اند.

او چندسال پیش هم برنامه ارتباط نزدیک از شبکه چهار را اجرا میکرد که آن برنامه هم از طرف مخاطبان تلویزیونی بسیار پر بیننده بود.

بیوگرافی محمد جعفر خسروی

بیوگرافی محمد جعفر خسروی
بیوگرافی محمد جعفر خسروی

محمدجعفر خسروی، مجری، تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون برنامه تلویزیونی «زنده باد زندگی»، برنامه تلویزیونی «زنده‌باد زندگی» و برنامه تلویزیونی «با صبح» فعالیت داشته است.

محمدجعفر خسروی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1394 در برنامه زنده‌باد زندگی به کارگردانی امیرحسین خسروی به عنوان مجری فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند برنامه زنده باد زندگی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدجعفر خسروی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

سوابق کاری محمد جعفر خسروی

محمدجعفر خسروی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمدجعفر خسروی در این سال، فعالیت در برنامه زنده باد زندگی محسوب می‌شود.

محمدجعفر خسروی سال 1396 برنامه زنده باد زندگی به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. محمدجعفر خسروی توانست با فعالیت در برنامه زنده باد زندگی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه محمدجعفر خسروی را بیشتر بعنوان مجری می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمدجعفر خسروی علاوه‌بر مجری به‌عنوان تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار محمدجعفر خسروی در حرفه‌ی تهیه کننده، برنامه زنده باد زندگی و برنامه زنده‌باد زندگی است.

نقد اجرای مجری زنده باد زندگی

نقد اجرای مجری زنده باد زندگی
نقد اجرای مجری زنده باد زندگی

محمدجعفر خسروی از مجریان باسابقه است که تا به امروز اجراهای مختلفی از او در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شاهد بوده‌ایم. او تهیه‌کننده و مجری برنامه خانواده‌محور «زنده باد زندگی» است که از شبکه دو پخش می‌شود. یکی از ویژگی‌های خسروی در اجرا، صراحتش است و همین مساله باعث شده برنامه‌های او چالشی شود و به مخاطب اطلاعات خوب و مفیدی ارائه کند.

خسروی معتقد است احترام‌گذاشتن، کم‌هزینه‌ترین رفتار اجتماعی است و مجری ملزم است به مهمان و مخاطبان برنامه احترام بگذارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اقای محمدجعفر خسروی که باعث شده او نسبت به سایر مجریان تلویزیونی متمایز  شود صراحت در بیان موضوعات است که میتواند خیلی خوب با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

او درباره مشکلاتی که این ویژگی برایش به وجود اورده میگوید گاهی مورد عتاب، تذکر، توبیخ، تشویق و تقدیر قرار گرفته‌ام. طبیعی است هر چه شما آشکارتر رفتار کنید، واکنش‌ها هم نسبت به شما آشکارتر خواهد بود. به نظرم این نوع اجرا مشکلی به وجود نمی‌آورد.

آنچه دیگران می خوانند:

 ماجرای توهین مجری شبکه دو به لباس کوردی

در ادامه ویدیویی از اظهارات مجری شبکه دو سیما که گفته می شود به لباس کوردی و شغل چوپانی در برنامه زنده تلویزیونی زنده باد زندگی توهین کرده است را مشاهده خواهید کرد.