پنج شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با مسابقه بمب+زمان پخش

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با مسابقه «بمب»+زمان پخش
مسابقه تلویزیونی جدید «بمب» با اجرای رضا رشیدپور به زودی روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش تیتربرتر؛ رضا رشیدپور این بازیگر و مجری تلویزیون پس از مدتی تقریبا طولانی اجرای برنامه جنجالی «حالا خورشید» در شبکه سوم سیما به دلایلی نامعلوم، ناگهان و بدون اعلام قبلی از تلویزیون رفت و دوباره این مجری پرطرفدار ابتدای سال جاری با ویژه‌برنامه نوروزی «اتفاق» با نام «اتفاق نود و نو» به تلویزیون آمد که به دلیل شوخی های سیاسی با سیاستمداران کشور این برنامه پرچالش نیز با واکنش هایی روبرو شد. 

حالا قرار است به برنامه جدید و یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن تلویزیون بازگردد.

اگر اهل تماشای مسابقات تلویزیونی هستید دیدن مسابقه بمب را که رضا رشیدپور آن را برای شبکه سوم اجرا می‌کند از دست ندهید.

در شرایطی که عصر جدید تاکنون بارها توانسته در نظرسنجی‌ها عنوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون را به خودش اختصاص دهد حالا باید منتظر ماند و دید مسابقه بمب می‌تواند با آن رقابت کند یا خیر. آنچه مسلم است این‌که رضا رشیدپور با اجرای متفاوتی که در این برنامه خواهد داشت در جلب نظر مخاطبان نقش بسیار زیادی دارد.

جزییات مسابقه تلویزیونی «بمب» با اجرای رشیدپور

جزییات مسابقه تلویزیونی «بمب» با اجرای رشیدپور
جزییات مسابقه تلویزیونی «بمب» با اجرای رشیدپور

بنابر گزارش روابط عمومی برنامه، محمدرضا رضائیان، تهیه کننده «بمب» در توضیحاتی درباره ساخت این مسابقه تلویزیونی بیان کرد: در حال ساخت برنامه‌ای جدید برای شبکه سه هستیم که مسابقه بزرگ «بمب» نام دارد. رضا رشیدپور این برنامه را اجرا می‌کند و تفاوت زیادی با تجربه قبلی‌ای دارد که تیم برنامه سازی ما با آقای رشیدپور داشته است.

وی درباره اجرای رشیدپور در این مسابقه توضیح داد: در این برنامه با اجرای متفاوتی از رشیدپور مواجه خواهیم شد که این جنس از اجرا را پیش از این در برنامه هایش تجربه نکرده است و فضای جدیدی دارد.

تهیه کننده «بمب» درباره تولید این مسابقه و ویژگی‌های آن یادآور شد: «بمب» جذابیت‌های بالایی دارد و در این روز‌ها که مردم به روحیه بخشی و برنامه‌های مفرح نیاز دارند این برنامه سرگرم کننده است. بر همین اساس در مشورت‌هایی که اتاق فکر برنامه با مدیران شبکه داشت به این نتیجه رسیدیم که شاید بهتر باشد در چنین فضایی از ساختاری هیجان انگیز و پرانرژی‌تر استفاده کنیم.

الگوبرداری بمب از برنامه‌های خارجی

وی با اشاره به ایده مسابقه «بمب» تصریح کرد: «بمب» برگرفته از یکی از پربیننده‌ترین مسابقه‌هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق‌ترین برنامه‌ها قرار دارد. ما هم تلاش کردیم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده سازی کرده و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. به نظرم مخاطب از تماشای این برنامه لذت می‌برد و استقبال زیادی از آن خواهد شد.

رضائیان عنوان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که این مسابقه صرفا سرگرمی نیست و در بخش‌های مختلف، محتوایی کاربردی خواهد داشت تا آگاهی بخشی را هم به همراه داشته باشد.

مطالب مرتبط:

وی با اشاره به ایده تولید مسابقه‌های موفق جهانی گفت: «عصر جدید» توانست یکی از الگو‌های برنامه سازی موفق را ایرانیزه کند تا ما از سایر کشور‌ها عقب نباشیم فکر می‌کنم این مسابقه هم بتواند سطح برنامه سازی تلویزیون را جلو ببرد.

این تهیه کننده درباره وضعیت برنامه «اتفاق» نیز توضیح داد: ما بهمن ماه ۹۸ ساخت برنامه «اتفاق» را شروع کردیم و تصمیم داشتیم برنامه، ساختاری شبیه به «تد» داشته باشد و ارائه‌هایی با موضوع علمی، مفاهیمی را به مخاطب منتقل کند. با این حال ساختار برنامه‌های «تد» تماشاگر محور است و تعداد زیادی از تماشاگران باید در استودیو حضور داشته باشند. به همین دلیل هم ما استودیویی با گنجایش ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر تماشاگر ساخته بودیم و متاسفانه با شروع کرونا با مشکلات زیادی مواجه شدیم که عملا آن ساختار با تعداد تماشاگران بالا مانع ادامه برنامه می‌شد.

زمان پخش مسابقه بمب

وی در پایان درباره زمان پخش برنامه اعلام کرد: مسابقه در حال ضبط است و با پایان ماه صفر و در اوایل آبان ماه این برنامه دو شب در هفته حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

حمید مراوندی مجری طرح و پیمان قانع طراح دکور و مدیر هنری پروژه است.

معرفی رضا رشیدپور

معرفی رضا رشیدپور
معرفی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه 1354در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است. وی همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است. در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد، ازدواج کرد و دختری به نام هلن دارد.

رشیدپور به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می پردازد. وی سابقه مجری گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن ها به نوعی توقیف شدند. او در سال 91 اقدام به تهیه ویدئوهای انتقادی و نشر آنها از طریق سایت فیس بوک و یا یوتیوب کرد.

رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت. همچنین وی در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر نیز بازی کرده است.

حواشی رضا رشیدپور

او مجری برنامه «شب شما بخیر» در شبکه ماهواره ای ایرانیان بود. در همان زمان سایت های خبری مدعی شدند که او با سوء استفاده از هنر یک هنرمند 70 ساله قصد ایجاد ناآرامی داشته و بازداشت شده است که بعداً تکذیب شد.

رضا رشیدپور در سالهای 91 و 92 با فاصله گرفتن از فعالیتهای تلویزیونی و سینمایی اقدام به تکمیل تحصیلات خلبانی خود کرده و مدرک ای ار در خلبانی با گرایش خلبانی با هواپیمای ایرباس سری سیصد را دریافت کرده است.

توصیف شخصیت رضا رشیدپور توسط مهران مدیری

توصیف شخصیت رضا رشیدپور توسط مهران مدیری
توصیف شخصیت رضا رشیدپور توسط مهران مدیری

تک پسری لوس ،ماشین باز ، دارای مدارک متنوع و بی ربط، رکورد دار خوردن 15 بلال در یک روز و عاشق خیار ! اینها صفاتی بود که  مهران مدیری درباره رضا رشید پور گفت. 

مهران مدیری همچنین گفت:رشید پور 50 دست لباس از تبریز آورده و بک اتاق 24 متری پر از لباس دارد!

وی در پاسخ به اینکه بزرگترین شکست زندگیش چی بوده، عنوان کرد:وقتی میبینم مردم بدون آگاهی قضاوت می کنند، احساس شکست میکنم.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند: