سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۷

بررسی تیم استقلال در لیگ بیستم+اسامی بازیکنان جدید

بررسی تیم استقلال در لیگ بیستم+اسامی بازیکنان جدید
در استقلال لیگ بیستم تغییرات زیادی صورت گرفته است.

به گزارش تیتربرتر؛ با حضور تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و معاون وزیر ورزش و جوانان جلسه ای پیرامون بررسی مشکلات باشگاه استقلال برگزار شد.

آخرین اخبار از پرداخت بدهی های استقلال

آخرین اخبار از پرداخت بدهی های استقلال
آخرین اخبار از پرداخت بدهی های استقلال

 

گفتنی است احسان قاضی زاده هاشمی هم در این جلسه حضور داشت تا امید هواداران برای حل مشکلات بسیار این باشگاه بیشتر شود.از پیشکسوتان استقلال می توان به بهتاش فریبا، هادی طباطبایی، ستار همدانی، خسرو حیدری و امید روانخواه اشاره کرد که در جلسه حضور داشتند.

همچنین مددی، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خبر داد که در حساب باشگاه کمتر از ۱ میلیارد پول بوده است که آن هم صرف دو بازیکن شده است تا در حال حاضر حساب باشگاه نزدیک به صفر باشد.در نهایت مقرر شد که وزارت ورزش با پیگیری از وزارت ورزش و ایجاد راهکارهایی تلاش کند تا بازیکن های کلیدی استقلال حفظ شوند و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

آخرین وضعیت استقلال از زبان علیرضا اکبرپور

آخرین وضعیت استقلال از زبان علیرضا اکبرپور
آخرین وضعیت استقلال از زبان علیرضا اکبرپور

 

علیرضا اکبرپور با اشاره به وضعیت استقلال اظهار داشت: امیدوارم استقلال زودتر به آرامش برسد. این تیم در ماه‌ها و روزهای گذشته شرایط سختی را تجربه کرده و هواداران واقعا آزرده هستند. استقلال زمان زیادی را برای آماده‌سازی از دست داده و کار کادر فنی جدید برای هماهنگ کردن تیم دشوار است. متاسفانه سالهاست که دقیقا همین اتفاق برای استقلال تکرار شده و امسال با اینکه امیدوار بودیم تیم وضعیت خوبی داشته باشد اما مدیریت قبلی اجازه نداد و دوباره همان اتفاقات تکرار شد.

او با اشاره به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال افزود: فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود. او از جنس استقلال است و زیر و بم تیم را می‌شناسد و تعصب زیادی هم دارد. فکری سال‌ها کاپیتان استقلال بوده و خوب می‌داند چطور تیم را جمع کند. خوب است که انتخاب سرمربی از بین بچه‌های خود استقلال بوده و این فرصت دوباره به مربیان جوان داده شده است. امیدوارم اتفاقی که برای فرهاد مجیدی رخ داد برای فکری نیفتد و از او حمایت شود. اینطور نباشد که با یکی دو هفته نتیجه نگرفتن بخواهیم از سرمربی جدید انتقاد کنیم و برای او آلترناتیو تعیین کنیم.

مطالب مرتبط:

اکبرپور گفت: وقتی شما برای تیم مربی جوان انتخاب می‌کنید باید به او فرصت هم بدهید. فکری نشان داده مربی توانمندی است چون در نساجی نتایج خوبی گرفت و درخشید اما برای موفقیت در استقلال به زمان نیاز دارد. او زمان می‌خواهد تا با بازیکنان استقلال آشنا شود و تفکراتش را به آنها دیکته کند. امیدوارم به فکری فرصت دهند و او حداقل 2 سال سرمربی استقلال بماند. استقلال در سال‌های اخیر از تغییرات زیاد و ثبات نداشتن ضربه خورده و باید از اتفاقات تلخ گذشته عبرت گرفته شود.

مهاجم اسبق آبی‌ها خاطرنشان کرد: با اینکه استقلال شرایط سختی دارد اما همیشه به این تیم امیدوارم. الان هم اگر ماجرای طلب‌ها و بدهی‌های استقلال فیصله پیدا کند اوضاع بهتر می‌شود. هر روز بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان و کسر امتیاز مطرح می شود و این اخبار واقعا روی ذهن و روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. امیدوارم مدیریت جدید مشکلات را برطرف کند و سختی‌ها به پایان برسد. 

اکبرپور با اشاره به قرعه استقلال در هفته‌های ابتدایی گفت: نمی‌توان گفت قرعه استقلال در هفته‌های نخست آسان است چون اغلب تیم‌های ایرانی در یک سطح هستند و فاصله زیادی با هم ندارند. با این حال می‌توان گفت قرعه استقلال تقریبا مناسب است چون ممکن بود از این سخت‌تر هم باشد. امیدوارم استقلال در هفته‌های نخست لیگ بتواند نتایح خوبی بگیرد تا کار برای فکری و تیمش در ادامه آسان شود.

مسئولان باشگاه استقلال در شرایطی قرارداد برخی بازیکنان خود را تمدید کردند و با تعدادی بازیکن جدید هم قرارداد بستند که مشخص نیست سقف مد نظر فدراسیون فوتبال را رعایت کردند یا آنها هم مثل تعدادی از تیم ها رقم های چند میلیاردی را به بازیکنان پرداخت خواهند کرد. به نظر می رسد استقلال هم از قافله افزایش رقم ها جا نمانده و برای حفظ تعدادی از بازیکنان خود ناچار شده سرکیسه را شل تر کند و بالای ۵ میلیارد به برخی بازیکنان وعده بدهد.

اسامی نهایی بازیکنان استقلال در لیگ بیستم

اسامی نهایی بازیکنان استقلال در لیگ بیستم
اسامی نهایی بازیکنان استقلال در لیگ بیستم

 

توضیح: احتمال اعمال تغییر در لیست وجود دارد

  • دروازه بان: سید حسین حسینی، محمد رشید مظاهری، حسین پورحمیدی
  • مدافع راست: وریا غفوری، سید احمد موسوی، آرش داجلیری
  • مدافع چپ: هرویه میلیچ، میلاد زکی پور، متین کریم پور
  • مدافع میانی: روزبه چشمی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، محمد حسین مرادمند، سینا خادم پور
  • هافبک میانی: مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی
  • هافبک راست: آرش رضاوند، سعید واسعی، زکریا مرادی، علی دشتی؟؟
  • هافبک چپ: داریوش شجاعیان، بابک مرادی
  • هافبک بازیسازی: فرشید اسماعیلی
  • مهاجم: شیخ دیاباته، ارسلان مطهری، مهدی قائدی، سجاد آقایی
  • سرمربی: محمود فکری

گردآورنده: علی اکبر رضایی

آنچه دیگران می خوانند: