پنج شنبه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۵۵

زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا+جزئیات

زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا+جزئیات
قائم مقام مدیرعامل سایپا در مورد فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده گفتگو کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ مجید باقری از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، تحویل مشتریان خواهد شد.

زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا

زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا
زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا

 

وی گفت: در این طرح فروش، 10 هزار دستگاه انواع محصولات سایپا با موعد تحویل 90 روز پس از تکمیل پرونده عرضه شد که تحویل خودروهای مشتریان آغاز شده و قبل پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

باقری ادامه داد: مشکلات ناشی از تحریم ها و در ادامه شیوع ویروس کرونا با تلاش تیم مدیریتی سایپا برطرف شده و براساس روند رو به رشد تولید، این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهیم که خودروهای ثبت نامی خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعهدات معوق با روند قابل قبولی در سایپا رو به کاهش است؛ به شکلی که در 18 محصول تا پایان شهریورماه صفر خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: وقتی که مشتریان اطمینان داشته باشند، خودروهای خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد، قطعا این موضوع تاثیر زیادی در عدم مراجعه به بازار آزاد و واسطه ها خواهد داشت و از این طریق آرامش به بازار خودرو باز خواهد گشت.

جزئیات فروش مرحله دوم فوق العاده ایران خودرو

 بابک رحمانی، معاون  بازاریابی و فروش ایران خودرو  با یبان مطلب فوق گفت: مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات این خودروساز با قیمت قطعی و عرضه پنج محصول در راستای برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از روز پنج شنبه نهم مردادماه امسال به مدت سه روز آغاز می شود.

وی افزود:  پس از اتمام مهلت ثبت نام براساس قرعه کشی و با حضور نهادها و سازمان های نظارتی برندگان نهایی مشخص خواهند شد.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه خواهد بود. 

تاریخ و نحوه ثبت نام: طــرح فــروش فــوق العــاده(3 مــاهه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطـابق جــدول ذیــل روز پنجشـنبه 9 مرداد 99 شــروع و تا 11 مرداد 99 ادامه خواهد داشـت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: چشم‌انداز خودرو در سال 1399

جدول خودروهای فروش مرحله دوم ایران خودرو
جدول خودروهای فروش مرحله دوم ایران خودرو

 

 

البته دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. لذا در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 شرایط عمومی بخشنامه فروش مرحله دوم ایران خودرو

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

11 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :

برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) برای خود یا هر یک از اعضای خانواده، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :

کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی و یا دارای پلاک انتظامی فعال برای خود یا هریک ازاعضای خانواده خود، باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

بیشتربخوانید: پیش بینی گرانی خودرو در شش ماهه دوم سال 99

شرایط واگذاری فروش مرحله دوم ایران خودرو

شرایط واگذاری فروش مرحله دوم ایران خودرو
شرایط واگذاری فروش مرحله دوم ایران خودرو

 

رحمانی ادامه داد: در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در 48 ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا،  نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل 18 سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

وی افزود: در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل  پژو 206 تیپ 5، دنا، سمند ال ایکس، 206 صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد : ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق العاده را، پیش از موعد تحویل خودروها اجرا کرده ایم و مرحله دوم فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه از فردا آغاز می شود.

رحمانی یادآور شد: مرحله  دوم طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به اجرا گذاشته شده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اذعان کرد: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی باید ظرف 48 ساعت، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند و عدم واریز وجه خودرو به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسوولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

وی تاکیدکرد: در مرحله دوم طرح  فروش فوق العاده به منظور حذف واسطه گران از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

رحمانی با تاکید بر دریافت کد کاربری گفت: ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو برای دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است، درطرح اول فروش فوق‌العاده ایران خودرو 15 هزار محصول به مشتریان در ظرف مدت کم تر از یک ماه و نیم تحویل داده شد که این یک رکورد در بین خودرو سازان داخلی محسوب می شود.

گردآورنده: علی اکبر رضایی