سه شنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۶

ماجرای هشتگ بابا مسعود استقلالی ها

ماجرای هشتگ بابا مسعود استقلالی ها
جنجالی های قهرمانی پرسپولیس و کنایه های هواداران آبی ها تمامی ندارد و با راه اندازی هشتگ بابا مسعود به صورت کنایه اعلام کردند که وزیر ورزش حمایت ویژه ای از سرخ ها برای قهرمانی داشته است.

به گزارش تیتربرتر؛ هشتگ بابا مسعود این روزها در فضای مجازی داغ شده است. کمتر هوادار استقلالی را می شناسید که این روزها نسبت به قهرمانی پرسپولیس انتقاد و اعتراض نکرده باشد و تکرار قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی را ناشی از حمایت ویژه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش می دانند تا حدی که این ماجرا به تلویزیون کشیده شد.

رد پای هشتگ بابا مسعود در تلویزیون

حرف های عبدالرضا امیرحمدی مجری برنامه روز گذشته صبح به خیر ایران موجی از واکنش ها را در فضای مجازی در پی داشته است. او که مانند برخی کابران فضای مجازی با شوخی و کنایه موفقیت های پرسپولیس را به حمایت‌های وزیر ورزش وابسته کرد و از هشتگ بابا مسعود که این روزها در فضای مجازی وجود دارد، استفاده کرد، با حمایت هواداران آبی و البته خشم هواداران پرسپولیس مواجه شده که موفقیت های تیمشان را زیر سایه کری خوانی های فوتبالی در سایه می بینند.

همین اتفاق باعث شد که کاپیتان پرسپولیس که قرار بود در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کند اما به دلیل توهین مجریان تلویزیون به پرسپولیس و هوادارانش اعلام کرد در این برنامه حضور پیدا نخواهد کرد.

مطالب مرتبط:

سید جلال بعد از هماهنگی با حسین خبیری و علیرضا اشرف اعلام کرد تا تلویزیون رسما از هواداران پرسپولیس بابت این اتفاقات عذرخواهی نکند در برنامه های تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

واکنش یحیی گل محمدی

در همین راستا یحیی گل محمدی نیز که یکی از مربیان برتر لیگ طی سال های اخیر بوده و در نهایت پس از 13 سال حضور در این عرصه توانسته اولین بخیر ایران عنوان قهرمانی خود را به دست بیاورد، واکنش تندی به صحبت های مجری برنامه صبح داشته و از کلمه اراجیف برای توصیف حرف های او استفاده کرده است.

او با انتشار یک استوری‌ به اظهارات مجری برنامه صبح بخیر ایران عصبانیت خود را نشان داده است.

واکنش یحیی گل محمدی به کری خوانی آبی ها
واکنش یحیی گل محمدی به کری خوانی آبی ها

 

شکایت پرسپولیس از مجری تلویزیون

شکایت پرسپولیس از مجری تلویزیون
شکایت پرسپولیس از مجری تلویزیون

باشگاه پرسپولیس از دو مجری تلویزیون که ادعاهایی را درباره قهرمانی های پیاپی این تیم مطرح کرده بودند شکایت خواهد کرد.

صبح امروز در یک برنامه زنده تلویزیونی دو مجری آن با لحنی کنایه آمیز قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش مرتبط دانستند و این صحبت‌ها بازتاب زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد.

در همین راستا علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در صفحه شخصی خود خبر از شکایت باشگاه از این دو مجری داد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیون
شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیون

 

عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران پرسپولیس

عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران پرسپولیس
عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران پرسپولیس

عبدالرضا امیراحمدی، مجری شبکه یک سیما پس از انتشار حرف های حاشیه بر انگیزش در آنتن زنده از هواداران تیم پرسپولیس تهران معذرت خواهی کرد.

عبدالرضا امیراحمدی مجری باسابقه صداوسیما امروز در گفت‌وگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما با کنایه به مسعود سلطانی‌فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست.

پس از انتشار فیلم صحبت های او در فضای مجازی، هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس به صحبت های او واکنش نشان دادند. همین امر باعث شد تا امیراحمدی با انتشار ویدئویی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند.

او در این ویدئو گفت:«سلام  می کنم خدمت همه هواداران با وفای پرسپولیس.صبح امروز من در برنامه تازه های ورزشی با دوست خوبم مهدی توتونچی یک شوخی کردم که ظاهرا این شوخی من به هواداران پرسپولیس که هم از رفقا و دوستان خوب من هستند بر خورده است.من اصلا نمی خوام تلاش تیم های بزرگ مثل پرسپولیس و زحمات مربیان را نادیده بگیرم. صرفا یک شوخی و کل کل رسانه ای بود اما متاسفانه بعضی ها با شیطنت به آن دامن زدند و این ویدئو وایرال شد.»

عذرخواهی شبکه یک از پرسپولیس

عذرخواهی شبکه یک از پرسپولیس
عذرخواهی شبکه یک از پرسپولیس

روابط عمومی شبکه سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش و دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، متن پیام روابط عمومی شبکه یک سیما بدین شرح است:

با تبریک چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر حرفه‌ای و هواداران پرشور این تیم بزرگ‌ به آگاهی می‌رساند شبکه یک سیما که شعارش شبکه هر ایرانی است خود را متعلق به تمامی مردم شریف ایران می‌داند. اخلاق و رفتار محترمانه سرلوحه تمامی برنامه سازان این شبکه است. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی برخلاف دیدگاه شبکه و صرفا اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و با وجود عذرخواهی مجری، بلافاصله بعداز بیان آن به مجری و گروه برنامه ساز تذکر جدی داده شده است .
روابط عمومی شبکه یک سیما به دلیل این اتفاق نادرست توسط مجری برنامه صبحگاهی، از هواداران و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس پوزش و دلجویی می کند.

گردآورنده: الهام خلیلی خو

آنچه دیگران می خوانند: