سه شنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰

فیلم| رقص علی صبوری در آخرخط!

فیلم| رقص علی صبوری در آخرخط!
رقص علی صبوری با لباس زنانه در سریال آخر خط رادر ادامه ببینید.

به گزارش تیتربرتر؛ سریال طنز آخر خط به کارگردانی علی مسعودی جدیدترین سریال طنز شبکه سه است که  علی صبوری کمدین خندوانه در آن بازی می کند. 

 ویدئوی منتشر شده از رقص علی صبوری با لباس زنانه در سریال آخر خط را مشاهده می کنید.

رقص علی صبوری با لباس زنانه در سریال آخر خط

{flvremote}https://as9.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/23db23f262238b179a1499d700dc92fd23332149-480p.apt?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjMzNTNjMjQ0OWQzZjE0NDI2YjZiOGQ5MzRhNmZlYWZhIiwiZXhwIjoxNTkyOTMyMjMxLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.ArnWBg57vWUd8pZ_X_0X0cIck1Q2y3aAW_L8ME1bXFc|https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/23332149-9928-b__550386942.jpg{/flvremote}

 

سریال «آخر خط» از جمعه 30 خرداد 1399 پس از اتمام سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جایگزین این سریال شده است، این سریال پنجاه قسمتی که پخش آن از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، تنها سریالی است که حدود یکماه پس از پایان ماه رمضان نیز از شبکه سوم سیما پخش می شد.

بیشتربخوانید: فیلم| ماجرای دستگیری دختر رقاص ایلامی!

بررسی سریال آخر خط

عکس جدید علی صبوری
عکس جدید علی صبوری

 

سریال «آخر خط» هر شب راس ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می گردد و تکرار سریال نیز در سه نوبت ساعت 1 الی 1:30 بامداد، ۱۰ صبح و بین ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ عصر می باشد و همچنین پنج شنبه هر هفته خلاصه قسمت های آن هفته پخش می‌شود. لازم به ذکر است پخش این سریال طنز که در 28 قسمت، 45 دقیقه برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است تا پایان تیرماه 1399 ادامه خواهد داشت.

کارگردانی سریال «آخر خط» بر عهده علیرضا مسعودی، نویسنده و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران است، علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی که به بهانه حضور در قسمت های مختلف برنامه خندوانه و اجرای استندآپ هایش در بین عموم مردم مشهور است، پس از سالها نویسندگی و همکاری با کارگردانان مطرحی نظیر مهران مدیری، رضا عطاران، مجید صالحی و ... ، حال با تولید سریال «آخر خط» برای اولین بار کارگردانی را نیز تجربه کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا قدرت کارگردانی این نویسنده طنز مشهور همانند فیلمنامه هایش است یا خیر.

بیشتربخوانید: ماجرای دستمزد نجومی علی صبوری در آخر خط!

تصویربرداری این سریال، از 1 آبان 1398 در لوکیشنی در محله سوهانک آغاز و ۴ دی ماه  1398 در لوکیشن خانه‌ای در تهران، به پایان رسید، هرچند که اغلب لوکیشن های این سریال در تهران تصویربرداری شده است، اما عوامل این فیلم برای ضبط چهار قسمت از این سریال عازم لبنان و سوریه شدند و قسمت هایی از فیلم را در آنجا تصویربرداری کردند.

علی صبوری و مادرش
علی صبوری و مادرش

 

نویسندگی سریال «آخر خط» نیز همانند کارگردانی آن بر عهده علیرضا مسعودی می باشد، هر چند که این سریال، اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می شود، اما در زمینه نویسندگی علیرضا مسعودی سالهاست که در تلویزیون در حال فعالیت است و پیش از این، نگارش فیلمنامه های شاخصی نظیر: «ساعت خوش»، «کوچه اقاقیا»، «ارث بابام»، «سه دونگ، سه دونگ»، «قرارگاه مسکونی»، «آقا و خانم سنگی» و ... را برعهده داشته است.

بیشتربخوانید: بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط کیست؟

داستان سریال آخرخط

سریال «آخر خط» مضمونی طنز دارد و داستان دو پسرخاله هم سن به نام های سیامک و فرامرز را روایت می کند، مادر سیامک در دوران کودکی‌اش درگذشته و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند، یکی‌شان فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد، سه سال قبل به یکی از کشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا که برای کار می‌روند، دردسر درست کرده و بیرونشان می‌کنند و برای خانواده مایه دردسر هستند و آخرین کاری هم که کرده‌اند، این بوده که می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند، شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی کرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌کند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

علی صبوری بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط
علی صبوری بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط

 

در سریال «آخر خط» بازیگران شاخصی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمدبرسوزیان و فریده سپاه منصور و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل سریال «آخر خط» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علیرضا مسعودی، کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلم‌برداران: مرتضی نجفی/ امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه:مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

گردآورنده: علی اکبر رضایی