پنج شنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۷

سرعت شبانه خودروها؛ زیر ذره بین سیستم رصد هوشمندانه پلیس راهور اصفهان

سرعت شبانه خودروها؛ زیر ذره بین سیستم رصد هوشمندانه پلیس راهور اصفهان
اصفهان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، از راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه ثبت تخلف سرعت خودروها در شب و اعمال تدابیر سختگیرانه برای رانندگانی که با سرعت جنون آمیز در بزرگراه ها رانندگی می کنند خبر داد.

به گزارش تیتربرتر؛ سرهنگ" محمد رضا محمدی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: اخیراً شاهد هستیم عده ای از رانندگان جوان با خودروهای مدل بالای خود اقدام به تردد با سرعت جنون آمیز در بزرگراه های شهر اصفهان می کنند که این عمل آن ها در برخی مواقع نیز منجر به وقوع حادثه برای دیگر رانندگان شده است. 

وی از راه اندازی سیستم رصد هوشمندانه و ثبت تخلف سرعت خودروها در ساعات مختلف شب توسط پلیس راهور اصفهان خبر داد و گفت: احضار رانندگان متخلف، اعمال قانون 200 هزار تومانی، توقیف 72 ساعته خودرو، و ارجاع رانندگان به مراجع قضائی از جمله تدابیر سخت گیرانه ای است که در این خصوص انجام خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ثبت تخلف سرعت 380 دستگاه خودرو در 2 شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: تا کنون 317 راننده متخلف به این پلیس احضار شده و 11دستگاه  خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند . 

سرهنگ محمدی، تاکید کرد: عدم حضور رانندگان متخلف منجر به توقیف سیستمی خودروی آن ها و محرومیت از دریافت خدمات عمومی می شود. 

این مقام انتظامی، سرعت غیرمجاز را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و با یاد آوری حادثه تلخ و ناگواری که سال گذشته راننده یک دستگاه خودروی پورشه در یکی از بزرگراه های اصفهان ایجاد کرد گفت: پلیس در مقابل عده کمی از رانندگانی که با انجام تخلفات حادثه ساز خود امنیت و آرامش را از معابر شهری سلب می کنند کوتاه نمی آید و اجازه نخواهد داد خیابان های اصفهان زیر چرخ خودروهای این افراد نا امن شود.