جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۵۸

علی دایی در بین ۱۰ لژیونر برتر آسیا

علی دایی در بین ۱۰ لژیونر برتر آسیا
یک رسانه بین المللی فهرست ۱۰ لژیونر برتر آسیا که قاره اروپا حضور داشته اند را منتشر کرد.

به گزارش تیتربرتر؛ سایت kumparan در گزارشی به معرفی ۱۰ لژیونر تاثیرگذار آسیایی در فوتبال اروپا پرداخت که نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا از ایران نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

علی دایی سابقه پوشیدن تیم‌های هرتابرلین و بایرن مونیخ را دارد و مهدی مهدوی کیا هم یکی از ستاره‌های تیم هامبورگ بوده است.

نقش یک ایرانی در فشار AFC به فدراسیون فوتبال

یک ایرانی با همکاری یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال تحت فشار قرار دادن این فدراسیون است.

 برای اولین بار کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب درباره انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

این در حالی است که همواره فیفا به مسائل انتصاب‌ها در فدراسیون‌های عضو حساسیت دارد و کمتر پیش آمده که‌ ای اف سی در این مورد واکنش نشان بدهد.  

با این حال در نامه‌ای که اخیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ارسال کرده رد پای یک ایرانی دیده می‌شود. شخصی که رابطه نزدیکی با یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد و ظاهرا همکاری این ۲ نفر باعث شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتخاب نبی واکنش نشان بدهد.  

گفته می‌شود با اعمال نظر این شخص و آمار‌هایی که این عضو به همشهری خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد فدراسیون فوتبال به تعلیق نزدیک‌تر می‌شود. این در حالی است که این شخصص پیش از این هم از انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست ابراز نارضایتی کرده بود و به دلیل اتفاقات اخیر به دنبال جبران مافات است.