یکشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸
دوستداران حمید هیراد بخوانید:

ماجرای بیماری لاعلاج حمید هیراد!+آهنگ جدید

دوستداران حمید هیراد بخوانید:
بهمن بابازاده خبرنگار با سابقه حوزه موسیقی دقایقی قبل با انتشار توئیتی خبر از مبتلا شدن حمید هیراد به سرطان خون داد.

به گزارش تیتربرتر؛ بدون شک در سالهای اخیر حمید هیراد یکی از خواننده های خوش صدای ایران بوده است که همه ما صدای این خواننده را احتمالا شنیده ایم و از شنیدن صدای این خواننده لذت برده ایم در ادامه تیتربرتر به معرفی حمید هیراد و خبر بیماری این هنرمند پرداخته است با ما همراه باشید..

حمید هیراد کیست؟

ماجرای خوانندگی حمید هیراد
عکس جدید حمید هیراد

 

حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر، خواننده است.او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا خواننده بوده و درگیری بیماری سختی است.

حمید هیراد اهل کدام روستا است؟

در روستای مُلک میان از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر گیلان می باشد و نام اصلی اش حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد می باشد.

شروع کار حمید هیراد با شعر و شاعری

از شش سالگی به موسیقی و شعر علاقمند شد.اما بصورت جدی فعالیت خود را از سال 85 وقتی 15 ساله بود با شعرسرایی شروع کرد و خیلی زود این علاقه سمت ترانه سرایی و علاقه به خوانندگی رفت.

شروع کلاس آواز حمید هیراد

ماجرای بیماری لاعلاج حمید هیراد
ماجرای بیماری لاعلاج حمید هیراد

 

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد.

بیشتربخوانید: کرونا و کنسرت مجازی خواننده پاپ!

آغاز ورود حمید هیراد به حرفه خوانندگی

بعد از چند وقت از آغاز فعالیت از طریق آشنایی یکی از آهنگ هایش را به حسن اردستانی مدیر شرکت آوازی نو ارسال کرد که نظر آنها را برای همکاری متقاعد کرد.

به این ترتیب او سال 1394 وقتی 24 ساله بود وارد این شرکت شد و تا یکسال روی نام هنری، استایل و نوع سبک کاری جدیدش کار شد.

معرفی اولین آهنگ حمید هیراد 

آهنگ جدید حمید هیراد 
آهنگ جدید حمید هیراد 

 

اولین تجربه حمید هیراد در 15 اسفند همکاری با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خود توسط مردم مواجه شد

اما بصورت جدی اولنی آهنگ مستقل وی بنام مستم کن در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره به پازل بند به شهرت رسید

حمید هیراد چه بیماری دارد؟

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: «متاسفم ولی حمید هیراد درگیر سرطان خون است و امانش را بُریده. زامبی هایی که در دوسال گذشته به جانش افتاده بودند بدانند که در اوج حملاتشان، هیراد در حال شیمی درمانی های نفسگیر بود و تا ابد عذاب وجدان داشته باشند. او نیاز به امید دارد، برای مبارزه، برای جنگ با سرطان، برای زندگی دوباره...»

تیتربرتر امیدوار است این خبر در حد شایعه باشد؛ درغیراینصورت برای این خواننده محبوب موسیقی پاپ آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.

در پایان یکی از آخرین آهنگ های حمید هیراد به نام آخر نماندی را قرار دادیم:

{mp3remote}url{/mp3remote}

گردآورنده: علی اکبر رضایی