شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸

فیلم جالب از حرکت تکنیکی رونالدینیو در زندان!

فوق ستاره سابق فوتبال جهان در زندان هم دست از هنرنمایی برنداشت.

به گزارش تیتربرتر؛ رونالدینیو برزیلی، فوق ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا، این روز‌ها به دلیل جعل روادید خود در سفر به کشور پاراگوئه در زندان به سر می‌برد.

چرا رونالدینیو به زندان افتاد؟

رونالدینیو بازیکن سابق باشگاه بارسلونا اسپانیا به همراه برادرش به کشور پاراگوئه سفر کرد، اما به دلیل جعل گذرنامه دستگیر شد و الان در زندان به سر می‌برد.

رونالدینیو  و برادرش برای دور زدن قانون سعی بر جعل گذرنامه داشتند که در هتل دستگیر شدند و قاضی پرونده اعلام کرد باید خلافکار جعل سند را شناسایی کند و از طریق رونالدینیو قصد دارد تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

با این حال رونالدینیو باید به دلیل جعل سند به همراه برادرش که با او شریک جرم محسوب می‌شود، ۶ ماه حبس بکشند و قاضی پرونده به تازگی اعلام کرده است علاوه بر جریمه نقدی این بازیکن باید حبس را در زندان بکشد. چند روز پیش رونالدینیو به قاضی گوستاوو آماریلا درخواست داده بود تا حبس را در خانه سپری کند که با مخالفت صد درصدی روبرو شد و عنوان شده رونالدینیو حتی خواسته ۸۰۰ هزار دلار را به عنوان جریمه مالی بپردازد که مورد قبول واقع نشده و تا وقتی باند خلافکار دستگیر نشوند، ستاره سابق دنیای فوتبال در زندان خواهد ماند.

ماجرای مسمومیت رونالدینیو در زندان

حالا رونالدینیو که به وضعیتش در زندان عادت ندارد به خاطر غذا‌های پاراگوئه‌ای دچار مسمویت غذایی شده و شرایط خوبی را در زندان سپری نمی‌کند. پیش‌تر لیونل مسی همبازی سابق او قصد داشت از راه قانونی رونالدینیو را از زندان نجات بدهد.

حرکت تکنیکی رونالدینیو در زندان+فیلم

رونالدینیو در مسابقات زندان هم دست از هنرنمایی برنداشت و به همراه هم تیمی‌های خود عنوان قهرمانی بازی‌ها را به دست آورد.

در دیدار پایانی، هم تیم‌های رونالدینیو بازی را با نتیجه ۱۱ بر ۲ با پیروزی پشت سر گذاشتند که ۵ گل و ۶ پاس گل، بخشی از هنرنمایی‌های شاعر فوتبال در زندان بوده است.

در فیلم زیر یک پاس گل زیبا رونالدینیو در این دیدار را مشاهده می کنید.

{flvremote}|C:\Users\parsian\Pictures{/flvremote}