پنج شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸

مهاجرت خواننده معروف به کانادا بخاطر کلاهبرداری میلیاردی

مهاجرت خواننده معروف به کانادا بخاطر کلاهبرداری میلیاردی
لغو کنسرت‌های خواننده معروف و کم حاشیه موسیقی ایران از پاییز امسال تا نوروز ۹۹ گمانه‌هایی مبنی بر مهاجرت وی به کانادا را ایجاد کرده است.

به گزارش تیتربرتر؛ این روزها خبر از ضرر و زیان 15 میلیاردی؛ محسن یگانه خواننده قطعه‌های هیت پاپ و صاحب سبک را به صدر اخبار موسیقی بازگردانده است.

این خواننده معروف کم حاشیه که کارش را از با موسیقی زیرزمینی آغاز کرده است؛ بخاطر خرید یک خانه 15 میلیاردی گرفتار دردسر شده است و برای رهایی از حاشیه به کانادا پناه برده است.

داستان از این قرار است که چند روز پیش یک فعال موسیقی در برنامه «صحنه» رادیو تهران مدعی شد محسن یگانه به دلیل خرید یک خانه ۱۵ میلیاردی در تهران که بعد مشخص شده به شش نفر دیگر نیز فروخته شده و بلاتکلیف است، به کانادا رفته تا آب و هوایی تازه کند.

بیشتر بخوانید: دستگیری امیر تتلو توسط پلیس اینترپل

چهار سال از انتشار آخرین آلبوم محسن یگانه به نام «نگاه من» می‌گذرد. او امسال کنسرت‌هایی را نیز در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد، اما لغو کنسرت‌های دیگرش تا نوروز سال ۹۹ باعث شد تا پاییز امسال گمانه‌هایی مبنی بر مهاجرت وی به کانادا شکل بگیرد. یگانه که خواننده کم حاشیه‌ و کم صحبتی‌ است، در واکنش به این خبر نیز سکوت کرد تا اینکه در برنامه «صحنه» رادیو تهران مدیربرنامه‌های یگانه درباره مهاجرت او شفاف‌سازی کرد.

واکنش ها به کلاهبرداری ملکی یگانه

بعد از گذشت سه ماه محمد حاتم‌پور مدیربرنامه‌های این خواننده پاپ طی یک گفت‌وگو، اصل موضوع را تایید و رقم گفته‌شده را رد کند و همچنین درباره برنامه‌های جدید محسن یگانه توضیحاتی ارائه دهد. 

حاتم‌پور که مدیر شرکت آوای فروهر است و با محسن یگانه همکاری می‌کند درباره تازه‌ترین خبری که از یگانه دارد، گفت: «من چند روز پیش که با محسن جان تلفنی صحبت می‌کردم، قرار شد محسن جان احتمالاً در اردیبهشت و خرداد سال 99 به تهران تشریف بیاورند و ما کنسرت‌ها را برگزار کنیم و ما حتی داریم سالن‌های‌مان را برای آن موقع رزرو می‌کنیم. محسن یگانه عزیز انشاءالله تشریف می‌آورند و دل همه را شاد می‌کنند و همه منتظرش هستیم».

وی ضمن رد مهاجرت دایمی این خواننده به کانادا افزود: «فعلا مشخص نیست. این که گفته‌اند محسن صد درصد برنمی‌گردد، کذب است چون ما داریم با محسن جان کار می‌کنیم و با او قرارداد داریم. ما الان حتی داریم مجوز شعر و ملودی‌های محسن را می‌گیریم و ان شاءا... بتوانیم قطعات جدید را در آینده منتشر کنیم

titrebartar.com

 

درباره محسن یگانه

محسن یگانه 34 ساله نواختن را از سال 79 در سن 15 سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد. بخاطر شرایط خانوادگی و شهادت پدرش کار خود را با موسیقی زیرزمینی آغاز کرد. یگانه دهه شصتی اولین قطعه محسن یگانه با همکاری محسن چاوشی و حامد هاکان شاخته شد. چاوشی در آن روزها شهرتی نداشت و به عنوان یک خواننده زیرزمینی مشغول فعالیت بود. هاکان نیز مهر ماه دوسال پیش در ۳۴ سالگی درگذشت. عجیب این که اولین و آخرین آلبوم رسمی او با وجود داشتن صدها تک‌آهنگ، مرداد ماه امسال منتشر شد و در واقع دو سال پس از درگذشتش مجوز دریافت کرد.

محسن یگانه در سال ۸۷، اولین آلبوم رسمی خود را به نام «نفس‌های بی‌هدف» منتشر کرد. این خواننده در ادامه راه خود صاحب چندین قطعه هیت و محبوبیت شد و کنسرت هایی را برگزار کرد.

محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.