سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳
مسئولین پاسخگو باشند

پرواز دختر آبی در بایکوت خبری

مسئولین پاسخگو باشند
فوت سحر خدایاری دختری که در طی یک ماه پیش ، بیشترین حواشی فضای مجازی را به خود اختصاص داده بود،تیتر برتر به صورت کاملا اختصاصی به این موضوع پرداخته است.

واکنش کاربران فضای مجازی به خبر فوت دختر علاقمند به فوتبال که بخاطر حکم دادسرا در جلوی دادسرا اقدام به خودسوزی نموده بود و شبانگاه امروز بخاطر شدت سوختگی زیاد دار فانی را وداع گفت و آرزوی آزادی را با خود به گور برد.

مطالب مرتبط : حسرت آزادی بر دل دختر آبی ماند

دختر آبی خوابید تا رنگ بی مهری را نبیند

فارغ از رنگ های قرمز و آبی امروز هموطنی رو از دست دادیم که سال های سال از صفحه خاطره مردم دنیا پاک نخواهد شد.این اتفاق گواه این است که زمانی مرد و زن کنار هم در ورزشگاه آزادی بدون هیچ حاشیه ای کنار هم مینشستند.
واکنش کاربران فضای مجازی بسیار زود به ترند شبکه های مجازی تبدیل شد و تیتر برتر با واکاوی این ماجرا به صورت اختصاصی در پی کنش این ماجرا هست.

امروز مسئولین فوتبال فارغ از رنگ و تعصب،بخاطر هموطن خودشان شروع به واکنش به این ماجرا کردند

کاربران فضای مجازی ،روزنامه نگاران،خبرنگاران و تمام اصحاب قلم و رسانه واکنش شدیدی به این ماجرا نشان داده اند اما دریغ از واکنش مسئولین.

مطالب مرتبط : ماجرای دختر آبی چیست

دیگر به تماشای فوتبال نخواهیم نشست

غیرت و تعصب،تحریم ورزشگاه ها خواسته کاربران فضای مجازی از مردم است که حضور در استادیوم های ورزشی را تحریم کنند تا مسئولین به فکر راه حل این موضوع باشند.

واکنش سلبریتی ها به خبر فوت دختر آبی

اولین واکنش ها توسط علی کریمی و آندرانیک تیموریان رقم خورد و سیل پیام های دیگر سلبریتی ها همچنان در حال مخابره شدن در فضای رسانه مجازی است هم اکنون که تیم تحریریه در حال تهیه گزارش این خبر می باشد علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز به خبر فوت سحر خدایاری واکنش نشان داد.

در ادامه با هم نگاهی می اندازیم به واکنش کاربران و سلبریتی ها در رسانه توییتر